16 Eylül 2006 Cumartesi

Yorum yazan Arkadaslarin Dikkatine!

Efenim etraf anonymous dolmus. Cok rica ederim adinizi yorumun sonuna, basina ,ortasina ama bir yerlere ekleyiniz lutfen . Eger kimliginizin gizli kalmasini istiyorsaniz iste cesitli oneriler:
1- Bana mail atip yorum yaptiginizi ve yorumunuzu belirtin (efet biraz ugrastirici)
2- Bir sekilde benim anlayacagim bilgi verin hic olmazsa : lisede sira arkadasin, su an ev arkadasin(!) gibi mesela
3- Isim soyisim bas harflerini kullanmak baska bir yontem . Umit edilir ki ben anlarim ama baskalari anlamaz
Umarim artik yazari saibeli yorumlar devri sona erer. Hurmetler

2 yorum:

  1. Lamacim ben kendimi gizlemek icin ananenim kuzeninin yegeninin ismini yazsam?!!
    zeynep

    YanıtlaSil
  2. Olur olur.. ben senin tum soy kutugunu ezberledigim icin sen kimi yazarsan yaz ben annarim ;) komik sey seni

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)