28 Mayıs 2008 Çarşamba

Annelerimizin Yemekleri Pismeye Basliyor!

Herkese Merhabalar!
Etkinlik icin gelen tarifleri duzenlemeye baslamis hatta bu yaziya 28 Mayis tarifi vermistim. Ben uyurken gece kendiliginden yayinlanmis! Blogger'in boyle de bir ozelligi var aklinizda olsun, ileri bir tarihi verip yaziyi yayinla dediginizde, siz uyusaniz da tatilde olsaniz da yaziniz otomatik yayinlaniyor;)

ANNElerimizi hatirlatan tariflerimize hosgeldiniz, buyrun hem gonlumuz senlensin hem de agzimiz tatlansin!

Tuğba Rakunt,yemek kokusu, annesinden ogrendigi Izmir Kofte ile acilisi yapiyor! Elleriniz dert gormesin!***

Birgül AYDIN, Bulbul'un yerinde, yorelerine ozgu bulgurlu mercimek corbasi tarifi ile annesinin kulaklarini cinlatiyor:)***

Sirada anneciginin cok sevdigi yemek, besamel soslu enginar ile Ozgul abla,ozgul'un yemekleri, var.***

Ilkay, pastacipapatyalar, annesinin hatta anneannesinin Pasa somunu tarifine peynir ekleyip biraz degistirmis ve bizlerle paylasmis. Tesekkurler!

2 yorum:

  1. Bende annemden öğrendiğim çimdik köfte tarifini bloğuma ekledim..
    Kolay gelsin diyorum..
    Tüm anne tarifleri içinde annelerin ellerinden öpüyorunm...

    YanıtlaSil
  2. canim lamam cok guze bir sunum
    basarilar diliyorum canim harikasin cok opuyorum sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)