5 Haziran 2012 Salı

Cilgin, sirin, degisik sunumlar

Zaman zaman yaptigim gibi, internette gordugum seker sunumlari paylasmak istedim. Cogu cilgin fikir "halloween" yani cadilar bayraminda oluyor. Korkutucu, hatta mide bulandiri fikirler genelde! Miniklerin de cok hosuna gidecek mamalarla basbasa birakiyorum sizi...

Pilav tabaninda, yumurta kulaklar, tursu,gozler: Tavsan
hindi sandvic 


Limon, portakal kabuklarina jole/puding doldurularak hazirlanan gemicikler

                          Dev sandvic. 

Grissini, cubuk kraker, galetalar cikolata/sekere batirilarak hazirlanmis.

Yuzlu da hazirlayabileceginiz bir dogumgunu sandvici!


cok istah acici! orumcek kurabiye/ kek/trufflar


Birkac site onerisi verelim:
http://www.cutefoodforkids.com/
http://www.japanistic.com/
http://www.meetthedubiens.com/

8 yorum:

  1. ilginçmiş hepsi şirin görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok örümcekleri sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. şekere batırılmış çubuklar pek hoş görünüyor.
    ömürcekler zevk meselesi tabi:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok Şirinler. Sadece örümcekli olanları sevmedim:)) Örümcek görmeye dayadamıyorumda. Kaşıntı tutuyor beni. Emeğinie sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok da cicilermiş Lamacım bunlar,denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Yaratıcı sunumlara bayıldım . Ellerine ve emeğine sağlık.
    Seni izliyorum. Ben de ziyarete beklerim.
    Sevgiler, Pırıl.

    YanıtlaSil
  7. Bu sıunumların bazıları internette karşıma çıkmıştı,süperler.

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)