31 Mayıs 2011 Salı

Baslik


Ekmek Kebabi tarifi, Radikal gazetesi, Yemek Kisminda izin alinmadan ama kaynak gosterilerek kullanilmis. Basim goge erdi galiba, sanirsam, zannimca, o yuzden size de haber ucurayim dedim...

Ah ahh, su TRT'de "Turk Site" programinda Lama Mutfakta tanitildiginda da haberim olsaydi da kendimi izleyebileydim...
Yorum birakan arkadaslardan ogrenmistim. Cok sevindirik olmus ama blogta duyurmamistim, icimde kalmis, simdi yazayim bari.
Benden sonra tanitilan sitelere( Haziran 2008) mail yoluyla haber verilmis, hatta simdi bakinca bazilarinin video goruntulerini de gordum ... Mailime cevap da vermemislerdi o zaman... Merak ettim ne dediler hakkimda diye...
Neyse gecen gecmis, gelecek maclara bakariz.
Ama sozum su ki: Benden habersiz beni TV programlarina konu etmeyiniz lutfen....

9 yorum:

  1. Büyük talihsizlik olmus,hangi akilki hem tanitim yapip hem haber vermez,insan izin almadan bunu yapabiliyormu? Ilginc cok ilginc!

    YanıtlaSil
  2. Amanın oradaki çaylı şeftalili içecek'te benim tarifim.
    Resimden ismimi kırpmışlar ama neyseki yazının sonunda hiç olmazsa link vermişler.
    Sanki bizden izin isteseler izin vermiyeceğiz.

    YanıtlaSil
  3. canim neden izin alsinlar ki? kaynak gostermisler iste, sen makale yazarken herbir referansindan izin mi aliyorsun?

    tebrik edelim mi seni? sen zaten haberlerde cikmistin:)

    annem (badem'in annesi olan annem)cok yapar bu ekmek kebabini gerci o "bayat ekmek kebabi" der:) yazin beraber yenen yemeklerimiz geldi aklima (benim misafir olduklarim tabi:) )

    YanıtlaSil
  4. çok tebrik ettim seni canımcım :)

    YanıtlaSil
  5. Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  6. Ayy benim bile çok hoşuma gitti. Hayal ediyorumda ne mutluluk olsa gerek. Muhterem Hanımda burdan farketmesi ayrı:)) izin isteler ne olur hakikaten. Ne guzel nazar değmesin, maaaşaaaalllh. Neyse uzattım:) Hayırlı kandiller. dualarda buluşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Lama kandilin mübarek olsun...Berlinden sevgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
  8. Tarifkolik/Öznur02 Haziran, 2011 19:45

    Aslında haber verilmesi daha güzel ama neyse en azından kaynak gösterilmiş .. Bu arada Kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  9. SIzlere de hayirli kandiller.3 aylar mubarek olsun, layigiyla hakkini veririz insallah.

    Izin alsalar iyi olurdu ama "niye almadilar diye kulaklarini cekeyim" demedim, link vermisler en azindan.
    Yazinin tamamini ve gorselini kullaninca, aslinda izin almak gerekir "yasalarca"saniyorum.

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)