23 Şubat 2021 Salı

Mayonezli çikolatalı kek

Alicilarin ayari ile oynamayin lutfen.
evet icinde mayonez var..
Mayonez nedir ? Yag ve yumurta
E keke de bunlar konmaz mi zaten?
Tadinda kesinlikle bir farklilik yok
Yapimi inanilmaz kolay, kat karistir...

Nasil guzel kabarmis, dokusunu goruyorsunuz..
Hazir Mayonez almam, kullanmiyorum artik ama bir "evde hamburger" partisinde israrlara dayanamadim, izin verdim almalarina:) Buyuk boy almislar yaramazlar, patatesin koftenin yanina mayonez ister oldular. Ben de dedim "ben bilirim yapacagimi!"
Kek zaten zararli (bu mayonez katki maddesi filan icermezmis gerci), onun icindeki mayonez sual olunmaz...

Malzemeler:
1 bardak mayonez
1 bardak seker
1/2 bardak kakao
2 bardak un
1 paket kabartma tozu


Mayonezli kek nasil yapilir?
Tum malzemeler karistirilir, kaliba dokulur ve pisirilir 175 C
.Gercekten bu kadar
Cirpma etme yok...
24-24 cmlik kare borcam kullandim
Ayrica, sut ile islatip, uzerine cikolatali puding doktum; oh oldu mu pasta :)
NEden "mayonezli kek yapilir ki?" demeyin.
Ben gibi alternatif tarifleri sever ,merak edersiniz denersiniz belki...
Benim gibi evdeki mayonezi bitirmek istersiniz belki...
Evde yumurta yag olmaz, kek yapma gerekir de dolaptaki mayonez gozunuze takilir belki :)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)