21 Şubat 2013 Perşembe

Kitap okumak uzerine bir mim ve neler okudum

Sevgili Zel'den mim daveti gelince kirmak olmaz hele de kitaplar uzerien olunca...
Ne zamandir okudugum kitaplari da paylasmamisim, vesileyle onu da yapmis olalim.

Once mim sorulari:

Hangi şekilde kitap okumayı seversin?

Benim için belirli bir kitap okuma şekli yok. Aslinda yatarak yayilarak okumak rahat diye dusunurum ama yok yahu oyle hic de rahat okuyamam :)Koltukta, sandalyede dik oturus tercihim, hem de en sagliklisi...

Seyma'dan gormustum kitap okuma isigi alinca gece kimseyi rahatsiz etmeden her ortamda odada okumak daha kolaylasti.



Hayalindeki kütüphane nasıl olmalı?



Boyle olabilir, herkes keyfine gore takilir:)


Kitaplarla ilgili güzel sözler paylaşır mısın?

Bir anim esligimde "Kitap, en iyi dosttur" sozunu paylasayim.

Teyzem kuzenime beni ornek olarak gosterirdi derslerimde basarili oldugum icin.  Birgun benimle konusurken anlatiyor: "Ahmet'e de soyledim, ablan hep "Kitaplar benim en iyi dostum" diyor ,oglum sen de oku"
Ben oyle birsey vallhi demedim :) tamam severdim okumayi, okurdum amma, boyle reklam olacak bir beyanimi hatirlamiyorum:) Ana yuregi iste !
*************

Son donemde okudugm bazi kitaplarin isimlerini de yazayim.
Man's Search for Meaning  , Viktor Frankl 
The Hiding Place , Corrie ten Boom
Aleph , Paulo Coelho,
Alif the Unseen ,G. Willow Wilson
The Lion, the witch and the wardrobe , C. S. Lewis (bildigin cocuk kitabi, Book Club icin secilen kitap !)
Kadin Ordaydi, 12 degisik bayan yazarin kaleminden


4 yorum:

  1. Senin bir kitap kurdu olduğunu biliyordum :)
    Hayalindeki kütüphane çok güzel,ben de çizdiriyim aynısından:)
    Lakin okuduğun kitaplar hakkında bir fikrimin olmaması,cahillik ne kötü dedirtti bana:)
    Eğitim şart,dil şart :)
    Akşamın hayrolsun bidenem:)

    YanıtlaSil
  2. kadın oradaydı kitabını bende okudum çok güzel bir kitap
    ve kitabımı alan kişi bi zahmet et de geri getir...
    kime verdim unuttum yaaa :(

    YanıtlaSil
  3. Kutuphane harika :)
    Ben de eskiden cok kitap okurdum, ama evlendikten sonra gunde 4 saat trafik ve uzerine ev isleri, 2-3 sayfayi okumamla gozlerim kapaniyor. Bir kitabi aylarca okuyorum :(
    Ama esim hem meraki nedeniyle hem de doktora yaptigi icin 3-4 kitabi hep ayni anda okur. Evimizin 1 odasi sadece kutuphane ama yine de yetmiyor, daha almasi gereken cok kitap varmis :)))
    Ben de arka sira tum duvari kaplayan, on sira ise raylar uzerinde kayan bir sistem hayal ediyorum. Resmini gonderirim ;)

    YanıtlaSil
  4. E hani nerde yeni yayın:) Serap mı gördüm ben:)
    Gelmişken öpeyim bari :*

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)