7 Şubat 2013 Perşembe

Krem peynirli, sucuklu topkek



Krem peyniri cok severim aslinda. Degisik aromalilari mevcut, soganli, sebzeli, cilekli vs. Bu seferki pek hosumuza gitmedi, bitmedi haliyle. Z'nin dogumgununde kraker, cips yaninda yenir diye goturdum, yine bitmedi :) E ben de bu kekcikleri yaptim, Z kizimla birlikte. Kahvaltilik diplerinde kalan peynirleri de kattik, beyaz peynir kutusunun icinde peynir suyu vardi onu da...oh temizlik!
Cok seviyorum bu tur kurtarma, temizlik operasyonlarini zaten biliyorsunuz ...

Malzemeler
1 kutu sebzeli krem peynir ( Philladelphia garden vegetable cream cheese)
3 yumurta (bir sari ustune)
1 cup yogurt
1/2 cup yag
2/3 cup  bugday unu
2/3 cup un
100 gram sucuk 
1 teaspoon zerdecal
3 kasik susam (1 kasik ustune)
Birer kasik tuz, kabartma tozu ve karbonat

Cay hazir olasiya kekcikleriniz de hazir kahvalti, cay saati icin...
Kelebekli kekcikler sarmis dort bir yani...
Yaninda marul ile Z'nin beslenme cantasinda yerini aldi. Evet, marul bildiginiz , sade marul :) Coban salatasi gonderecek degildim ya okula :))

14 yorum:

  1. muhteşem! görüntüler çok çekici:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. allahım ne kadar şirin
    yerim ben onları
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yenmeyen peynirleri bile yedirtir bu görüntü :)
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Yazına yine mest olarak okudum, ama kolajı da resmen bayıldım :))
    Herşey yine ve yine çook şirin.
    Ellerine ve yüreğine sağlık tatlı Lama...

    YanıtlaSil
  5. cok istah acici görünüyor ellrinize saglik

    YanıtlaSil
  6. sevgili lamacığımmm senin bu eldeki malzemeleri kurtarma operasyonlarına hayranım gerçekten...ellerine fikrine sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. iyi bir değerlendirme olmuş eline sağlık canım sunumda öyle pek cici

    YanıtlaSil
  8. Hay maşAllah Lama'cığma:)
    Keklerin ayrı,kapların ayrı şirinler.
    Ben de severim krem peyniri, düşündüm de onu pancarla karıştırıp pespembe sunabilirim aesasında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrim, bir de mor ren var bilir misin? hani goze yakisir derler:)))) kavusamadan bu panca yuzunden aramiz bozulacak cIk cIk :))

      Sil
  9. Hayir benim merak ettigim Zeyneo nasil oldu da marulu yedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sen bilmiyorsun Z degisti artik yiyor cok sukur!

      Sil
  10. Lamacım,bu aralar buralarda yoktum.Sizi ziyaret edemedim,bu uç uç mufffinlere bayıldım.Sunum ve resimler harika.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok merak ettim tadı. denemeli... denemeli...

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)