21 Temmuz 2012 Cumartesi

Ilk iftar -2012

Mahyali iftar sofrasi :)
Z. kiz icin Ramazan, cadir demek. Arkadaslariyla gece vakti cimlerde rahatca oynamak demek... Bu sene koca kiz oldu, daha cok kavrasin diye bir kac aktivite yaptik, sonra da aksam  birlikte iftar soframizi hazirladik. 
Kucuk taslarla "Ramazan" yazma benim gorevimdi , diger taslarla susleme yapmak ise O'nun. Taslari ozenle ucer-ucer dizdi. Kendi eklemeleri de oldu dekora:) Renginden dolayi ,belki de pazar yerine donen odasina eline ayagina dolanan M&M hatirasi kar kuresini de oturttu sofraya.

Fotograflama sirasinda " Happy birthday" edasiyla " Happy Ramadan, Happy Ramadan" diye sarki bile soyledi:) Mumlar da olunca parti kizi, tam dogum gunu havasina girdi anlayacaginiz

Vejiteryan , gayet hafif bir menumuz var idi:
Mercimek corbasi
Patatesli karnibahar
Nohutlu pilav
salata
kakaolu puding

Iftariyelik olarak, hurma , ceviz ve fistikli lokumlari minik tabaklarla sahsa ozel hazirladik.


Gunduz kagitlardan "Happy Ramadan" yazisi hazirlayip duvara astik. Gecen cumartesi tulu (hem de Turkiye'de ozel yaptirip getirdigim tulu!) kestigi icin makas cezasi vardi, kesimler bana ait;)
Sonra kendisi "lantern" fener yapti. Arkadaslarindan gormus, ben yapmayi bilmem dedim, ben biliyorum dedi yapmis cidden, #tutumasAllah ! (uslu kiz oldugu icin cezasi bir gun erkenden bitti. Gina geldi , kendi basina yapsin aktivitelerini dedim, itiraf ediyorum!)

Bir de Ramazan takvimimiz var. REnkli kagilarin uzerine gunu yaziyoruz, yani Ramazan'in kaci oldugunu. Arkasina da o gun yaptigimiz seyleri. Z'nin en cok yaptigi sey Tsubasa diye bir futbol cizgi film izlemek oldu! Prensesleri kenara birakip, GS formasini giydi. Babasina "Kaptan hadi top oynayalim" deyip durdu! Sevinsem mi uzulsem mi bilemedim ama, spor prenseslerden daha faydali :)

8 yorum:

  1. Hayırlı Ramazanlar canım.
    Anne kız ellerinize sağlık:)
    Mavi temalı Ramazan sofranız çokk güzel.Afiyet şeker olsun ilk iftarınız.Allah kabul etsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Ramazanlar..Ramazan sofranız çok hoş olmuş..Anne kız ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar guzel fikir masallah. Guzel hazirlanmis sofra da tam hosgeldin olmus..
    Hayirli ramazanlar..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ramazanlar Lamam
    analı kızlı etkinlik insanı olmuşsunuz maşallah:))

    Özlemişim senin yazılarını:))
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  5. sana da hayırlı ramazanlar lamacığım. ayrıca zeynep'in de ramazanı kutlu olsun o zaman :) Ve hep beraber söyleyelim bir kere de happy ramadan, happy ramadan...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel onu da böyle alıştırmak,güzle fikirler güzel işler:-)
    Bereketli,huzurlu bir ramazan dileğiyle.Hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir masa olmuş. Küçük bıdığın elleri değdiğinden mi nedir.:::))

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)