18 Nisan 2011 Pazartesi

Google Teyze

ZeK Photography proudly presents..
Benzin fiyatlarinin en kdar arttigini gostermek istemis burada, ustat fotografcimiz. 1galon (3.8 litre) benzinin 1.8$ oldugu gunleri hatirlarim hey gidi hey...
Lama'yi ziyaret edenlerin sebeb-i ziyaretleriyle ilgili birkac yazi yayinlamistim. Bir oncekinde" Google Amca" basligi atmisim.
Neden amca? Cinsiyet ayrimi yapmisim, farkinda olmada. Ustellik teyzeleredaha layik "google" olmak, onlarin her seyden haberi olur:))
Zeynepiko hanimin sehirden manzaralari, egik Lama yorumlari esliginde ...
****************************************************
neli borek yapalim : mumkunse ispanakli, ispanagi,  sogani cigden:)
lamalasmak ne demek : Benim gibi olmak demek:))
papatyam dizisinin piyaz tarifi;; IDizilerdeki karakterlerin yuzukleri, kiyafetleri unlu olurdu da bak yemek olayini bilmezdim. Hurrem yuzugu, Bihter gomlegi ve Papatyam dizisi piyazi :)) Papatya Prenses'inki olmaz mi?

Surrealist bir calisma, huzurevine Pisa kulesi havasi verilmek istenmis bu eserde...

acemi anne selcen: Ben sahsen cok tecrubeli bir anneyimdir :P
baylama ile yapilmis pizza: sanirim o bazlama ile yapilan pizza sayin arayici. Benim de hayal meyal hatirladigim 
Bay Lama'nin yardimi ile hazirladigim pizzalar var maziden:)
pirinç lama: Nasil yaaani?
sosis kebap: Sis kebap, et kebap, ekmek kebap daha iyi olur kanaatindeyim:)
enginar ayiklama : hic anlamam!
çikolata sosu ne ise yarar: Bu da soru mu simdi, hmmm ne islere yarar bilemezsin:))
oktay ustayla lezzet yolculugu kitabinin içindekiler: Disindakileri soylesem olur mu :))) Cok komigim!
muz agaci nasildir
isirgan otlu börek: hmm enfestir. Annecigimin elinden:)
muffin kalibinda pogaca: Iste burada
lama zararlimi : Ustume iyilik saglik, o da ne demek! CIK CIK CIK! Benim gibi hayirli bir insandan zarar gelir mi, CIK CIK CIK!
super asure tarifi: Estagrifullah :))
what does 'kulagini bile cinlattik' mean?  Ingilizce- Turkce cevirmeniniz hizmetinizde :) Ears are burning , denilebilir)
diyet 1.gün sirf meyve 2.gün makarna...  Ucuncu gun de lahana corbasi yenir heralde:)
Amerikan firininda borek pisirme derecesi: Size yardimci olmasi icin, kucuk bir Fahrenheit, santigrad derece cevirim tablosu veriyorum:
400 F= 204 C
375 F= 190 C
350 F= 176 C
300 F= 150 C
kendini pide zanneden poğaça hazirlanisi youtube video :Kendini borek zanneden corek yapmisim vakti zamaninda ama henuz videolu yemek tarifi hizmetimiz yoktur:)
lama miwhoami ?Lamalar miyavlamaz:))
lama rengi : Cinsine gore degisir, lamalar oyle kahve gibi sabit renkli degillerdir, sevgili arayici
kakaolu newyork kurabiye tarifi
en cok zayiflatan sebze
lahana sarmasi türk bayragi : Yogurt tatlisi var, olur mu?


Iyi aramalar sevgili arayicilar:))

14 yorum:

  1. ıspanaklı böreğin ıspanağını soğanını çiğden koyarsan sası sası olur. cıks istemem

    kendini pide zanneden poğaça da oktay ustanın artık bugün ne yapsam diye düşünürken iyice atmasyonlaştırmaya başladığı tariflerinden biri. normal poğaça sadece ortasına değişik bir pencere açıyor.

    pirinç lapa olursa ne yapılır diycekti sanırım bir de:)

    YanıtlaSil
  2. Sasi olmaz, super olur bence! hele de gozlemeye keisnlikle cigden olmali. yazarken canim cekti.. annem yapsa da , nefes almadan yesem:))
    pirinc lapa oayini iyi cozmussun, her zaman cozemiyorum ben. Malum cinayet vakalarinda da benden bir adim ondesin :P
    benim de kendini borek zanneden corek tarifim vardi da ordan sey olmustur yaani, Oktay ustaya laf yok:)
    http://lamamutfakta.blogspot.com/2006/10/borek.html

    YanıtlaSil
  3. :)
    ben bazen hakkaten bunu yazinca cikiyor mu diye deniyorum, google baglantilarindan korkulur!!

    ististiklere pek bakmam aslinda ama sirf bu arama sonuclari icin bakiyorum. benim bloga gelenler icindeki favorim "aslında aşk değil oruçtu". her okuyusumda icim yanar yani.

    YanıtlaSil
  4. olur dediysem olur.ben sana bi börek yapim de parmaklarını diil kollarını bile yersin hıh

    YanıtlaSil
  5. sen yap yeter ki borek, cig olmus pismis olus farketmez:) yerim ben
    borekci Lama:)

    BTS'is,
    o ne demek yahu? hic anlamadim??? aski icin mi oruc tutmus yani?

    Ben de deniyorum bazen ve ne alaka hic bilemiyorum, o arama taramadan Lama'ya gelmesine mana bicemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. papatyam oktay usta atmasyonları demiş ya sonuna kadar haklı:))
    önce bişi anlamadım yazıdan ama bidaha okudum keyfine vardım:))

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumlama...
    Benim bloga gece yarısından sonra zenci güzel resmi aramaya gelenler gördükleri karşısında şok oluyordur eminim:)

    İşte öğrenmek istiyoruz.Sor Allah sor.Sağolsun google hz. bi gün bile öf demiyo:)

    YanıtlaSil
  8. Benim kurs hocam da hazreti google diyor.:)
    ''Mübareğin cevap veremediği soru yok.''diye de ekliyor.:)
    Zeynebiko pek de güzel çekmiş fotoları,maşAllah..
    Menülerin beynimi kamaştırdı :)
    Muhabbet insansın vesselam..
    Muhabbetle lamacım :)

    YanıtlaSil
  9. Zeliha'cigm,
    bir tanesin sana 100 lama puani! kimseciler benim minik yetenegime methiye yazmamis,senden basa. ince insansin vesselam))))
    Operim

    Google ise yariyor ama mubarekmis, Hz.mis demem, bence siz de demeyin. elin ecnebi google'i nolcak:)

    YanıtlaSil
  10. Refah seviyesi yukse Dilek'cim,
    senin guzel zenci kek mi kurabiye mi:)) Guzele bakmak sevap diye dusunenlerdense o kisiler, gunahtan kurtuldular sayende desene:))

    Deniz,23 nisan geliyor heyecan var mi heycan:))
    PP'ye katilmasan sasardim zaten, sasirtmadin beni sagol:)))

    YanıtlaSil
  11. iyi güldüm ama.
    bu uygulama nasıl çalıştırılıyor?
    ben de bakmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Oya,
    blogger'in "istatistikler" kisminda gorebilirsin. ayrica ucretsiz siteler var, kodu sitene koyuyorsun, bilgileri ogreniyorsun:)
    sitemeter.com, statcounter.com gibi
    Umarim yardimci olmustur:)

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim.hemen inceliyorum..

    YanıtlaSil
  14. :))) benim bloğumu aratınca sizi nasıl ziyaret etmişler şaştım dorusu tecrübeli anne :))) ben de kendi blogumu aratınca size ulaştım ama bu yazınıza :)))

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)