25 Eylül 2011 Pazar

4 Tarif ...

Hani hep sorulur ya...
Bir adaya dusseniz yaniniza alacaginiz  ,
Aya gitseniz yaninizda goturceginiz ,
Yangin esnasinda oncelikli  kurtarilacak bilmem kac tane (cogunlukla uc oluyor galiba:) esya nedir?

Ben de size soruyorum, sevgili okurlar ve blog/site sahibi arkadaslar:
Ayda, adada :P , yanginda (Allah vermesin) yani asla vazgecemeyeceginiz, gozunuzun bebegi, basinizin taci , olmazsa olmaz 4 tarif hangileri?
Ozel sebebi /oykusu varsa onu da kisaca anlatmanizi (ilk ogrendigim yemek, en sevdigim kek, cocuklar bayiliyor, seviyorum cunku hep esim hazirliyor, kurtarici cok kolay, annemin tarifi vs vs gibi) ve
Hazir bir yerlerde linki, tarifi, fotografi varsa gormek isteriz tabi ;)
Haydi pamuk eller mime!

*Herkes uzerine alinsin cevap yazsin diye davetim genel, ama bloglararasi mim oyunlarindan birisi de tabi ki... Adet yerini bulsun 4 kisiyi mimliyor ve sizden de aynisini yapmanizi rica ediyorum;)

* En kolay baklava : cunku cok kolay ve cunku baklava

Tavsan ici cunku gelenesek bir tat, cunku annem cok guzel yapar, cunku babam da cok sever


Guzel bir tavuk yemegi cunku adini tam koyamasam da (tencerede soganli besamelli tavuk?) lezzetli ,misafir sofralarina da yakisan bir tarif

Cikolata soslu islak kek cunku coook guzel!


Veeee
Kahve Dukkanin'dan Leyla 
Muhabbet sofrasi'ndan Reyyan
Mutfaktaki avukatimiz Ufuk Hanim
Yer sofrasindan Semiha top sizde!

Unutmayin sihirli sayimiz 4 ...
4 4'luk gunler sizin olsun!

6 yorum:

  1. ayy birden eycan bastı

    sınavdaymışım gibi hissettim kendimi :)

    dersime çalışıp cevap versem olur mu Öğretmenim Lamacım :)

    YanıtlaSil
  2. wooooo ben buna yarın uzunnn uzadıya bir cevap yazayım da gör :) mim için teşekkürler . yarın yayında olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Çok zekice bir mim :))
    Sanırım gece gece ıslak kek yapıcam,önce ufuk sonra sen,ıslak kek komasına girmek üzreyim :)

    YanıtlaSil
  4. canım tavşan içi istedi ya.üff yanına bide yoğurt.ay olsa da yesem küçük prensle birlikte :P

    YanıtlaSil
  5. Reyyan,
    cevaplarin super, ilk terichini kazanirdin yaani OSS sinavinda :))

    Leyla,
    bekliyorum , uzunluk gozumu korkutmaz isime gelmezse okumam zaten kikik:)

    Zel,
    o senin zekiligin canim :)
    yasasin islak kek!

    PP,
    benim de canim fena tavsan ici cekti ama yufka yeni bitti, tavuk da yok, baska bahara kaldi (satirlari yazarken yutkunuyorum !)

    Sevgileeer!

    YanıtlaSil
  6. Lama işlem tamamlandı :)

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)