31 Ekim 2012 Çarşamba

Google Hanimefendi


Buzdolabimiz hala gelmedi, tarif filan da beklemeyin. Bayramda, bayram gezmelerinde karnimizi doyurudk, simdi de disardan takiliyour,z ya da peynir ekmek Allah ne verdiyse... Sandy kasirgasi sebebiyle ulasim, kargo olaylari sekteye ugradi, 2 kasima kadar gelmesi beklenen buzdolabi gecikirse hiic sasirmam, siz de sasirmayin (isyaaaaaaaaan)
Oylesine bir gorseldir, herhangi bir esaj kaygisi yok:)
Taslakta duran "ilginc" google aramalari ile "ceee" diyeyim dedim, esenlikler dilerim!

5 yorum:

  1. Aaaa buzdolapsiz kaldiniz demek! Dgistirmek yetine tamir edecekler sanmistim! Iyi ama yaa, yepyeni buzdolabinuz olacak ins:))
    3 haftaya gorusucez sanitim ins:)

    YanıtlaSil
  2. E artık gelmiştir buzdolabı:)
    Googleden çıkanlar da pek komikmiş,nası kaçırmışım ben bunları:)
    zararın neresinden dönsen kardır,şimdi bloguma gidiyoruz yazımı yazıcim:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bloğunuza
    Takipçinizim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Takip etmek istedim ama yandan bulamadım. Derdime bir çareee

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)