22 Nisan 2020 Çarşamba

' EVDE KAL ' 1. ay dönümü pastası





neden yayinlanmamis bu yazı!
neyse gecikmeli ay donumu pastası olsun;)

12 martta okullar tatil oldu .. Okuldan eve geldiler ve bir daha çıkmadı çocuklar (Z ,1 kez markete girmişti yasaklar gelmeden :))
Güzel olaylar kutlanmak için pastalar yapılır evet ama bu da mühim bir dönem, malum, şakayla karışık 1. ay pastası yapalım dedik :) (Gönül pasta ister bahane! denebilir, ne zamandır pasta yapacak vesile olmamıştı denebilir)
Bu süreç daha ne kadar sürecek bilinmez ... Şikayet etmek sabrı tüketmekten başka işe yaramıyor... Mümkün oldugunca 'hayat eve sığar' demeye devam...
'sıkıldım ' diyenlere, yapacak şey bulamayanlara şaşıyorum. Çocuğu ve işi olan kişilerin Boyle bir (afedersiniz) şımarıklığa fırsatı yok zaten..

Toplama pasta adı koydum :)
Keki havuçlu kek, sade pasta kreması , buzluktan ıspanakalı kek rendesi bir arada buluştu ...
Youtube tarif havasında :)
Toz tarçın yoktu. Tarçın kaynatıp , tarçın suyu kullandım, Hem aroma versin hem seker dengelesin diye




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)