25 Mart 2008 Salı

Ye # 32 Corbalarda 7. Grup Karsinizda!

7. grup corbalara goz atmadan once bir ufak ricam olacak. Eger yazilarinizda, yani corba tariflerinizde Corba etkinligimize deginirseniz, corbalarin daha cok kisiye ulasmasina yardimci oluruz. Simdiden tesekkurler

Annemin adasi Emine, bizler icin terbiyeli ispanak corbasi hazirlamis.Ellerine saglik!


Bol malzemeli bir kereviz corbasi cektiyse caniniz, dogru adres Karabiber'in mutfagi :) Ellerine saglik Semiha!



Sairim Muhterem ( ne zamandir siir yazmadin bana gerci ;) Ozledim bak! ) Anadolu'dan mis kokulu, bol malzemeli Anadolu corbasi ile bizimle! Ellerine saglik!

Cim Cim Seyma'cigim, uzun aradan sonra Zeynep'in hatirina (kiskanacagim ama benim hic mi hatirim yok :P) etkinlige katilmis. Tarifi Makarna corbasi...


Bir domates corbasi da Hunerlieller'den cikmis, haydi kasiklayalim!


Simdi Kirpikteki gozyasi bizi Erzincan'dan bir lezzet ile bulusturacak : Erzincan corbasi

Sirada , etkinligin en nadide corbalarindan kremali brokoli corbasi var ,hem de kremalisindan! sasirmadiniz degil mi:) Daniel Efe'nin annesi Nagehan'a tesekkurler ediyoruz.


Zeynep'in blog arkadaslarindan Sencer'in annesi bizi yalniz birakmamis sagolsun ve mutfaga girip bildigmiz bir tadin degisik versiyonunu paylasmis bizlerle: portakalli mercimek corbasi. Tarif Lezzet dergisinden.


Lezzet sepetinden Tugba Aydin, Yogurtlu Hamur corbasi hazirlamis bizlere, buyrun kasiklayalim...

Simdi de kizimin adasina ugruyoruz :) Zeynep de bizler icin portakalli mercimek corbasi hazirlamis. Bu corba da cok populer olmaya aday!

8 yorum:

  1. merhaba lama,
    biraz geç kaldığımı biliyorum ama ancak yayınlayabildim.kusura bakma. kolay gelsin.
    www.deryadanlezzetler.com

    YanıtlaSil
  2. lamacim vallahi bu iside pek basariyla basardin tebrik takdir hepsi sana! ellerin dert gormesin!

    YanıtlaSil
  3. Tu tu tu masAllah bana :P

    YanıtlaSil
  4. ay bak bak bitmedi bunlar anacim masallah ne cok corba varmis :D

    YanıtlaSil
  5. selam, şimdi maşette etkinliği gördüm katılabilir miyim cevabı http://emelinmutgafi.blogspot.com'a verirseniz gorebilrim
    elinize saglik, emel

    YanıtlaSil
  6. Lama'cıığm ben de göndermiştim çorbamı....almadın mı acaba ???
    Bu arada bu etkinlik çok güzel bir etkinlik oldu...buralar güneşte 36 derecede olsa ben çorba içeceğimmmmmmmmmmm::)))
    sevgiler,
    kolaylıklar diliyorum bu arada tekrar....
    İLKAY

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Lama,
    Çorba etkinliğin harika,
    Zeynep nasıl,iyi mi?
    Gelen tarifler hoşunuza gitti mi?
    Benim için şairim demişsin teşekkür ederim.
    Seni hiç şiirsiz bırakabilirmiyim?
    Senin için şiir yazmaya devam edicem,
    Şair kelimesini hak edicem : )

    YanıtlaSil
  8. merabalar.
    cok güzel bir etkinlik oldu.yorgunluk oldu size ama myhteşem seyler var.
    adaşıma da selamlar:) öptüm onu.ömrü uzun düğünü güzün olsun inşallah.analı babalı büyüsün..
    sevgilerimle..

    www.hobilerimden.blogcu.com

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)