9 Kasım 2014 Pazar

Lama mutfakta tarihe karışacak 😒

8 yorum:

  1. karışmasın lütfen!..

    YanıtlaSil
  2. Kararınıza saygı duyarız. Ama gönül ister ki siteniz kapanmasın. :(

    YanıtlaSil
  3. Neden ama? Ben arada gelip bakiyorum update ettiniz mi diye :)

    YanıtlaSil
  4. Selam. Lamacığım nereye gidiyorsun. ben döndüm sen gidiyorsun olmaz ki.

    YanıtlaSil
  5. Al bizden de o kadar :)) Arada bişeyler eklemeye çalışıyorum bloga ama eskisi gibi canlı capcanlı değil, hep bu facebook yüzünden, artık blog yerine herkes tarifleri facebooka ekliyor. Ben oraya da eklemiyorum ama nedense blogdan uzaklaştım son yıllardır. Ne güzeldi eskiden.. Bazen arada girip tüm linklerime göz atıyorum..
    Sevgiler:)

    http://pembelinin-mutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben daha yeni kesfetmistim

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)