21 Mart 2008 Cuma

Soyleyecek cok soz birikti...

tam bahar geliyor derken, yine kar dustu bu aksam bizim buralara...

Evet, soyleyecek cok soz birikti... Nerden baslasam bilmiyorum tam ama artik ertelemeyeyim, aklima geldigince soyleyeyim birseyler istedim :)

Oncelikle, mail, mesaj,yorumlarla Zeynep icin tebrikleriniz,guzel dilekleriniz devam ediyor, cook mutlu ediyor bizleri, tekrar tekrar tesekkurler. Tek tek cevap veremedigim icin kusuruma bakmayin... Okuyunca firsat bulup hemen yanitlarsam oluyor yoksa kaliyor malesef:(

Bazi arkadaslar "biz bebek bekledigini bilmiyorduk " diyorlar ona aciklama getireyim. Kendinizi kotu hissetmeyin bilmemeniz normal cunku blogdan duyurmadim! Gercek hayatta tanidigim arkadaslar, ozelden gorustuklerim derken bilenlerin sayisi az degildi aslinda ama blog alemine genel olarak soylemedik ve buyuk sabirla (zordu gercekten!) kucagimiza alana kadar bekledik.

Zeynep, suni sanci ile epiduralsiz dogum ile geldi dunyaya. Buradan detaylari yazmak istemiyorum ama bu konuda yasadiklarimi ogrenmek, sorular sormak isteyenler ozelden irtibat kurabilirler. Maalesef bilen bilmeyen degisik yorumlar yapiyor, korkutucu, urkutucu seyler soyleyebiliyor ama moralinizi yuksek tutun, olumlu dusunun derim..

Zeynep Hanim 52 gunluk bugun... Artik iyice buyudu hatta abla oldu! Kendinden 39 gun kucuk Serdar kardesi dun ziyaret ettik hatta. Blog kardesleri de dogdu bu aralar Zeki Erdem Bey ve Sencer Bey ilk aklima gelenler.
Babaannemiz burdaydi, cok destegi oldu bze ama simdi basbasa kaldik idare ediyoruz :) Bizim kulturde bebegin kirkinin cikmasi cok onemlidir ya biz de kirki dolan kadar cok ortaliklarda gezmedik, zaten kar kis buralar, genelde evdeydik. Simdi acisini cikaracagiz :)

Kisaca benden de bahsedeyim. 55 ile basladigim maratonu 75 ile bitirmistim simdi 66dayim o yuzden gardrobum benle cok barisik degil ama ben kendimle barisigim :)
Zeynep'in tek besin kaynagi benim cok sukur. Bunu firsat bilip cok yemiyorum ama dogumdan sonra cikolatali seyleri canim acayip cekiyor, cikolatali pasta, kek, kurabiye :) Normalde cok tatli tuketmeyen biri olarak ekstra kalori demek bu tabi...

Sozu daha falza uzatamayacagim ve de uzatmayagim gucumu etkinlige saklayayim. Biliyorsunuz etkinlik icin ev sahipligimi devretmedim, kasindim biliyorum :) ama corbalara ihtiyacim vardi :)

Herkese iyi dileklerimizi gonderiyoruz,
Sevgiler

15 yorum:

  1. Lamacım iyi oldu ses verdiğin. Özet geçip anlatmışsın, merak edilen noktalara değinmişsin. Guzel olmuş. Etkinlik için şimdiden kolaylıklar. etkinliği atlatınca duzenli ses verirsin. Özleidk seni, guzel tariflerini ve yazılarını. Operim. :)

    YanıtlaSil
  2. Lamacim.. yazini okuyunca seni tebrik etmedigimi farkettim birden :) Allah anneli babali saglikli uzun omurler nasip etsin.. Saliha kullarindan eylesin insallah.. Simdi ne guzel bebek kokusu doludur evin ici..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. allah analı babalı buyutsun . zeynepler çok yaramaz olmuyo. ama çok huysuz ve mızmız oluyolar.benım kızım oyle. ama benım zeynep 'im buyudu artık 4 yaşında. darısı sızın başınıza. sağlıklı ve mutlu kalın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. bugün samsunda serin üzülme.geçen pazardan itibaren tam bahar geldi derken bugün soğudu birden.neyse doğum hikayeni yazın bol bol dinleriz inşallah. şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum. çok öptüm

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çok çok tebrik ederim. Zeynep Hanım'a uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim.
    Etkinlik için şimdiden kolay gelsin, tarifleri sabırsızlıkla bekliyoruz.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Zeynep'in 52.yaşını da görün diyorum.
    40 gün 52 gün derken bir bakıyorsunuz ki genç kız oluvermiş.
    Sağlıklı mutlu günlere..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba allah analı babalı büyütsün tatlı Zeynep'i.Zeynep kızımıza sağlıklı,mutlu uzun bir ömür diliyorum.Etkinlikte sanada kolaylıklar diliyorum.Tekrar tebrik ediyorum görüşmek üzere sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Lamacigim tekrar gecmis olsun.Dunyanin en zor ve bi okadarda guzel meslegidir annelik.Rabbim tekrar hayirli etsin, uzun omurler versin bebegine.Kilolara gelince bizde 9 ayda aldigini 9 ayda verirsin derler acele etme verirsin.Gorusuruz canim.Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Lamacığım...harikasın, süper anne olmuşsun SEN...iyiki yazdın da sende,zeynepten haberler aldık.Güzel günler süzünle olsun,sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel şimdi evinm içerisinde miss gibi bebek kokusu vardır. Allah taht değil baht açıklığı versin. Bir ömür boyu analı babalı büyüsün. Ne güzel yamışsınız unutmadan doğum olayını. Hem etkinlik için çorba tariflerini hem de Zeynep bebeğin fotolarını merakla bekliyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. güzel anne ve güzel zeynep ne mutlu size uzak diyarlarda bile olsa seni tanımak da öyle
    kilolara aman dikkat ett
    bol boll keyif yap
    kocaman sevgilerrr

    YanıtlaSil
  12. Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Hülya, Bilun ve Sibel) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

    Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

    Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Lama, Zeynep'le birlikte nice güzel günler geçirin, şimdi en güzel zamanları valla :) Benim kızımın küçüklüğünü hatırladım da şimdi 3,5 yaşına gelmiş farkına varmadan...Hep derler ya büyüklerimiz; doğana kadar diye :))) Doğduktan sonra çabucacık büyüyorlar işte bu bebek milleti :))) Allah sağlıklı, sıhhatli, uzun ömürler versin hepiciğine :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Benim ikiz oğluşlarım var.İlk zamanlar annem geldi gitti arada çok huysuz ve gazlı bebeklerdi 18 saat uyumadıklarını bilirim :) Ben o yüzden bebeğinin heranını doya doya yaşayan bir anne değilim malesef.Hep içimde kalmıştır o yüzden derim ki geç karşısına doya doya seyret,izle,sev ,öp,kokla.Feyza'nında dediği gibi çok çabuk büyüyolar çünkü nasıl oldu ne zaman oldu bilmiyorum ama biz 3. yaşımızı doldurucaz nerdeyse :) Allah ailenle Zeynep'inle sağlıklı huzurlu hayırlı bir ömür geçirmeni nasip etsin.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  15. lamacim sen azmettin ev sahipligini birakmadin bende sirf senin bu azmine karsilik etkinligini kacirmicam :) kosarak mutfaga girdim sencer pasayi babasina devrettim ve corbami pisirdim :) simdi oglani besleyip resim olayina gircem insallah :) hadi kolay gelsinnnnn

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)