25 Mart 2008 Salı

Corbalarrrrrrrr!

Ilk bolumleri ile benim de cok sevdigim hatta en sevdigim dizi ola "Cocuklar Duymasin" dizisinde cayci "Caylarrrrr" diye bagirirdi ya biz de "Corbalarrrr" diye cigirtkanlk yapalim ve yeni tariflere gecelim...

Ayni yurtta kalirken yemeklerimizi paylastigimiz Fadime, babasinin elinden yemeye alisik oldugu un corbasini paylasmis bizlerle. ellerine saglik Ganne!

Elif'in mutfaginda gercekten istahimi acan erişteli mercimekli yogurt corbasi var, tesekkurler!

Naşide Dönmez de iki corba ile katilmis etkinlige : Hamur corbasi ve pirincli tavuk corbasi. Bebeklerde ek gida konusunda onemli bilgilere de yer vermis Naside, bir goz atin derim ;)

Cici pasta yapimina ara veren Nilay, ovma corbasi ile aramizda sevgili seyirciler :)


Turkan Demir, Oktay Usta'nin tarifi ispanakli patates corbasi ile icimizi isitiyor. Ellerine saglik!

Secil'in bizler icin sectigi iki corba var :Kiymali sehriye corbasi ve etkinlikte reyting rekoru kiracak gibi gorunen Brokoli corbasi :) tesekkurler Yesil kivi!



Kremali kereviz sapi corbasi tarifi Serap uzun'dan! Almanya' ya selamlar gonderiyoruz bu vesileyle...


Yemek yapmakla arasi olmadigini iddia eden Hunerli Bayanimiz Muge :) gayet agir ve leziz bir corba Köfteli Çorba ile etkinlikteki yerini aliyor. Ellerine saglik arkadasim!

1 yorum:

  1. Lamacım ellerine sağlık. Bol çeşitli sımsıcak bir etkinlik oldu. Ben de heyecanla benim çorba ne zaman yayınlanacak diye bekliyordum. Baktım en üst sırayı almışım. Yerimi çok sevdim. Teşekkür ederim guzelim. Zeynep'e yurttaki guzel anılarımızı anlatırsın sıcacık çorbaları içirirken. Opuyorum ikinizi de. :)))

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)