28 Haziran 2020 Pazar

Sebzeli siyez bulguru pilavı


  1. Siyez bulgurunu bir tencereye alın, üzerine iki su bardağı kaynar su ekleyin ve 15 dakika beklettikten sonra suyunu süzün.
  2. Tencereye zeytinyağı, toz zerdeçal ve kırmızı biberi koyun, orta ateşte yağı kızdırın. Doğranmış biber ve sarımsağı ekleyip hafifçe kavurun.
  3. Süzülmüş bulguru tencereye alın, 1-2 dakika kadar aralarda karıştırarak kavurun.
  4. Tencereye domates suyu, bezelye ve suyu aktarın. Pilavın tuzunu ayarlayın. Kaynamaya başlayınca tencerenin kapağı kapalı olarak kısık ateşte suyunu çekene kadar 15-20 dakika civarında pişirin.
  5. Pilav suyunu çektikten sonra ocağı kapatın ve en az 15 dakika demlendirdikten sonra servis yapın

14 yorum:

  1. Fagor Teknik Servisi olarak sitenizi çok beğendik.

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık! Benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil

  3. Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

    YanıtlaSil
  4. Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

    YanıtlaSil
  5. Öztiryakiler servisi olarak teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. inoksan servisi olarak çok hoşumuza gitti

    YanıtlaSil
  7. çok iyi olmuş denedim beğendim

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımlarını her geçen gün güzel oluyor. takip etmekten mutlu oluyoruz. Eğitim Haber ve Hidroponik

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)