19 Mayıs 2020 Salı

Haftalık İftar menü



Ne zamandır paylaşmamışız...
🥘🥘🥘🥘
İftar menü 1:
Harika bir yemek , salata , meyve , hira tatlısı
Yemeğin ismi yok cidden,  Yeşil mercimekli kıymalı yufka kebabı desek ??
Hepsi bir arada dediğimiz yemeklerden, yufka. et. bakliyat, sos , yoğurt...Pek de kolay..  Nasıl mı yaptım?
Böreklik yufkayı fırında kuruttum. 200 derece 5-10 dakika yetiyor.
(Başka bir amaçla fırını açmışken kuruturum böyle üzerine yoğurt koyup siron, pilav- tavuk ile buluşturup tavşan içi yapmayı severim çünkü ...)
Soğan kıyma salça yağda kavurup , üzerine sıcak su koydum , tereyağı ilavesiyle... Çorbamsı bir kıvam olmalı..
Vitamin ve lezzet artsın diye hazırda mevcut olan haşlanmış yeşil mercimekleri de kattım.
Borcama aldığım yufkaların üzerine bu  karışımı dağıttım. Suyu çeken yufkalar en leziz kısmı oluyor bence...
servis tabağına biraz yoğurt, isteyen, istediği kadar kendi tabağına alsın . Ah sarımsaklı yoğurt olsa lezzet kat kat
Afiyet olsun
😋😋😋😋

🥘🥘🥘🥘
İftar menü 2: 
mantar çorbası , Etli ankara tava, Meksika fasulyesi salatası , Ev yapımı viennetta pasta
Ifar öncesi aceleyle yapıldığı için olması gerektiği gibi olmadı ama yine de lezizdi...
Tavuklu Ankara Tava tarifi burada

🥘🥘🥘🥘
İftar menü 3: 
Mercimek çorbası , Nar ekişili Kuru patlıcan- biber dolması, cacık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)