6 Mayıs 2020 Çarşamba

Yulaflı kraker

Sahur tabağı fotosu :)

Yulaf, sağlıklı beslenenler, glutensiz beslenenler ve diyet yapanlar icin olmazsa olmazlardan.
Gerçekten tok tutuyor , bol lif ve protein içeriyor .. Bu dogaçlama krakerleri de özellikle Sahur icin hazirladım. Yumurta ve peynir ile dengeli güzel bir sahur seçeneği
Büyük - küçük Severek yedik hepimiz...
Tavsiye ederim...

Miktarları belirtmiyorum . göz kararı yaptım çünkü ... Mühim konu benim gibi çekilmemiş yulaf kullanacaksanız yeterli miktarda sıvı ile br süre bekletin ki yumuşasın

Yulaflı kraker için Malzemeler
Yulaf
Teff
Peynir altı suyu
Yoğurt
Su
Bir pinçik karbonat
Çörekotu
Tuz
Kuru reyhan
Çok az sıvı yağ

kullandım
ama seçenekler çok:
Süt
Keten tohumu
Susam
Chia tohumu
Kuru reyhan
Baharatlar


Yulaflı kraker nasıl yapılır?
Yulafı , sıvı kaynağı olarak ne kullanacaksanız (ben Peynir altı suyu ,Yoğurt, Su hepsinden koydum:)) içerisinde bekletin. (Daha sonra pişirecekseniz buzdolabında bekletebilirsiniz)

Diğer malzemeleri de ekleyip fırın tepsisinde şekil verin.
Isınmış 180 derece fırında pişirin..
Kıtır kıtır krakerleriniz hazır

Küçük hanım, kahvaltıda yedi ve sildi süpürdü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)