29 Mayıs 2008 Perşembe

"Annemin Yemekleri" Etkinlik Tarifleriniz Devam Ediyor...

Cok guzel bir gun bugun,..
28 Mayis, Zeynep tam 4 aylik!
28 Mayis , Nilgun tam 28 yasinda!
ve Annelerimizden bize ulasan nice guzel tatlari paylastigimiz etkinligimizin ilk gunu...
Dolu dolu bir gun gecirince tarifleri cok hizli yayinlayamadim kusura bakmayin.
Bugun neler yaptik, ozel gunu nasil gecirdik etkinlik sonrasi anlatacagim insallah.

Ekleme :Nilgun'u ben sanip ,dogum gunumu kutlayanlar olmus :) Nilgun taa universiteden arkadasim, su anda da ayni sehirde yasiyoruz :)
Benim dogumgunum 12 agustosta :) Kutlamalari o zaman yaparsiniz.


Haydi, simdi yeni tariflerimiz ve icacici goruntuleri karnimizi doyurmasa da gozumu doyursun :)

Vildan,Lezzet Duragi, Mayalı Düğüm Tatlısı gonderiyor bize annesinin mutfagindan...
***
Kibele'nin mutfagina ugrayalim, Banu'nun annesinden ogrendigi madimak yemeginin tadina bakalim...
***
Seval, Yemegimle,etkinlik icin yogurtlu kayseri tarhanasi ikram ediyor bizlere.
***
Saliha, Disal'in yaptigi Firin sutlaci kasiklamaya ne dersiniz?
***

Asli'nin mutfaginda, annesien ithaf ettigi kagitta levrek var!
***

Pinar, etkinligin adiyla super uyum gosteren Anne Kedi blogunda, cook sevdigim ve annemin cook guzel yaptigi etli yaprak sarma ile etknlige katiliyor.
***

Gokce, kakaolu pasta, sogan iskillemesi tarifi gondermis bizlere.
***

Adana'ya ozgu bir lezzet Yüzük Çorbası - Şişbörek Sema'nin elinden, Deniz Sefasi blogunda...
***

Yine cok sevdigim bir tat: cardaf boregi Anne kiz mutfakta olan Birsel ve Irem'den
***
Sevincli Mutfaklarda,babaannesi kurabiyesi karsiliyor bizleri. Tesekkurle Sevinc!
***

7 yorum:

  1. Lama'cığımmmmmmmmmmmmmmmmm

    iyi ki doğdunnnnnnnnnnnnnnnn

    sağlık mutluluk neşe sizlerle olsun...........

    tütütütü maşallah:)))Allah nazarlardan korusun....

    etkinlikte kolaylıklar dilerim...
    sevgiler,
    ilkay

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Lamacım, geldim ben buralardayım. Mayısın 31inde de Nazlı 4 aylık olacak, Maşallah kızlarımıza. Ek gıdalara ne zaman başlayacaksın sen, herkes tarif eklerken sorduğum soruya bak sen:))

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin ben email attım ama ulaştımı merak ettim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Lamacığım merhaba,
    Etkinlik için sana kolay gelsin diliyorum.Ben de katılmıştım ama senden mail almadım.Acaba gelmedi mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Lamacığım,
    Çok merak ettim,Nilgün kim?
    Yeni yaşına giren Nilgün sen olabilirmisin?
    Açıklamanı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Lamacığım,
    Ben de tarifimi göndermiştim.Gelmedi mi yoksa?
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)