1 Mayıs 2008 Perşembe

Annemin Yemekleri....


Evet Cilgin Anne ben, iki ay icinde 2. bir etkinligin ev sahibeligi icin kollari sivadim :)) Ya inanin bu etkinlikler benim icin zor is degil de, sevgili grafikerlerim icin zor oluyor :))))))) Bujene'yi biraz rahat birakip, ayni kitadan grafiker bir arkadasima,sevgili Malkoc'a, logo yapma gorevi verdim bu sefer :) Kendisi bloglarda ilk kez milli oluyor, cok heyecanli lutfen destek olalim :D Tesekkurler arkadasim. [elin degmisken Zeynep'in takvimini de bitir bari, ama 2008 gecti artik 2009 yili icin olsun (kesin dayak yerim bu sefer :P)]

Gelelim asil meseleye, yani Mayis ayinin Yaman Etkinlik konusuna... Annemin Yemekleri...
Mayis ayinin 2. pazar gunu "Anneler Gunu" olarak kutlaniyor malumunuz aya uygun bir baslik...
Bendeniz 3 ay 2 gunluk bir anneyim ya, bana da uygun bir baslik...
Hepimiz icin mutfakla ilgili bildiklerimizin kaynagi annelerimiz, bloglarimiza uygun bir baslik...

Annemin Yemekleri etkinligimiz icin:
Annenizden ogrendiginiz corba, borek, corek, kek, pasta, salata vs vs tariflerini; pratik bilgileri, ipuclarini vs vs yani mutfakla ilgili herseyi,
Annenizin en sevdigi yemekleri,
Annenize ithaf ettiginiz ozel tatlari ,
kisaca ANNE'nizi hatirlatan her turlu tarifi bizlerle paylasabilirsiniz...

Bu sene Anneler Gunu 11 Mayis, etkinligi de tum mayis ayina yayalim , 28 Mayista da burdan topluca paylasiriz diye dusundum...

Tariflerinizi lamamutfakta@gmail.com adresine bekliyorum. Adinizi, Tarifin adini ve linkini vermeyi lutfen ihmal etmeyin. Maillerinizi alinca cevap yaziyorum, eger cevap gelmezse bir sorun var demektir, tekrar gondermenizi ya da yorum birakmanizi rica edecegim...


CANIM ANNEME ve elbette tum Annelere Ithaftir....

38 yorum:

  1. Sevgili Lama,
    Süper anne iş başında,
    2 ayda 2 etkinlik,az gelir Lamaya,
    Etkinlik konusu mayısa çok uygun,
    Anneler günü,hepimize kutlu olsun.
    Malkoç'un grafik çalışması çok başarılı,
    Bu etkinlik bu logoyla hatırlanmalı.

    YanıtlaSil
  2. Çiçeği burnunda annemiz ne güzel bie etkinliğe yelken açmış...şimdiden heyecanlandım ben...
    süper bir fikir...
    yüreğine sağlık canım...
    ben de fırsat bulursan bana ve kampanyamıza katılımını bekliyorum canım...katılırsan çok mutlu olurum...
    sevgilerimle,
    ilkay

    YanıtlaSil
  3. Çalışkan Annem,

    Ellerine sağlık, etkinlik konusu çok güzel, logo çok güzel. Kolay gelsin şimdiden. Ben de bu etkinliğe koşa koşa katılırım:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Lama, etkinlik konusu cok hos.. Logoyuda cok begendim, minicik el sanki oglumun eli :) Sana simdiden kolayliklar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Lama. Etkinlik konusu çok güzel. Logo'yu bloguma ekledim. Bir aksilik olmazsa katılmak isterim.
    Sevgiler
    www.sofrasenligi.com

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Lamacığım...yine harika bir konu ve harika bir logo. Arkandayım...sevgiler...


    zehra

    YanıtlaSil
  7. sen bir çılgın lamasın ne diyebiirim ki sana bol enerji kocaman sevgiiii

    YanıtlaSil
  8. Bu aya bu etkinlik yakışırdı zaten canım, süper düşünce.İnşallah katılabilirim...Aslında annemin eliyle pişmiş birkaç yemek tarifi var, hemen onlara bir göz atayım...

    Yalnız bir sorum var, sadece yemekler mi olucak, hamurişleri falan yokmu yani?

    Sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil
  9. Lama hızına yetişemiyorum.Maşallah maşallah.Allah izin verirde şu yoğunluğu atlatırsam bende katılmak istiyorum.Güzel bir düşünce.

    YanıtlaSil
  10. Lamacigim,masallah subhanallah sana canim.Hem annelik hemde etkinlik,ama bu etkinlik cok özel bir etkinlik.Bende cok begendim ve katilacagim insallah.Annemi hatirlatan o kadar cok sey varki.Sana kolayliklar diliyorum,kücük Zeynebi öpüyorum.

    sevgilerimle,serap uzun.

    YanıtlaSil
  11. Süper bir konu olmuş sevgili Lama, seve seve katılırım.. Sana kolaylıklar diliyorum, logoyu ekledim bile!

    YanıtlaSil
  12. Annelere bol bol etkinlik :) süper. Katılmak isterim,
    bizde bekleriz Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Lama'cigim,
    Oncelikle anneligin ve bebisin hayirli ve ugurlu olsun, saglikli ve guzel bir omur diliyorum.

    Sonrada etkinlik evsahipligi icin tesekkur ediyorum, simdiden sana kolayliklar gelsin. bebekle zor oluyordur ama masallah herseyi becerebiliyorsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. merhaba,
    etkinliklerimiz çakıştı.iyi bir ev sahibi olduğunu biliyoruz artık.bu etkinliktende başarıyla çıkacağına inanıyorum.benim ilk etkinliğim olduğu için çok heyecanlıyım.banada beklerim.bu arada anne olduğun için tebrik etmek istiyorum(tebrikte biraz geç kaldım:).bebişininde gözlerinden öpüyorum.şimdiden kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Lamacim,
    Tu tu tu Maasaalah bu ne hiz. Cok guzel bir konu ve harika bir logo. Malkoc hanimin gercekten emegine saglik. Insan bir hos oluyor hele de bizim gibi gurbet ellerdeyse.
    Azra

    YanıtlaSil
  16. sevgili lama,anneliğini kutlarım ..etkinlik konusu çok özel ve güzel...emeği geçen herkesin eline,yüreğine sağlık.etkinlik logosunu sayfama alıyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. canım merhaba ,
    sana ve yavruna uzun ömür diliyorum.
    etkinlik konusu çok güzel mutlaka katılmak isterim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Selam canım
    etkinliğin hayırlı olsun canım.
    inşallah yine katılımda bulunmak nasip olur
    kolaylıklar dilerim canım
    etkinlik logonu ekledim
    görüşmek üzere
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Canım tarifim hazır ama mail adresini bulamadım nereye ve nasıl göndereyim bilgi verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  20. kolaylıklar diliyorum.güzel bir grafik hazırşamış arkadaşın.

    YanıtlaSil
  21. Lama'cığım, etkinliğin hayırlı olsun.
    Ne güzel düşünüp annelerimize ithaf etmişsin.
    Canım sana ve katılan herkese kolaylıklar diliyor ve
    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  22. bak sen taze annemize :)) etkinlikler kraliçesi olmuş... maşaallah bu ne aktiflik. allah nazarlardan esirgesin lamacancan :) etkinliğe katılabilir miyim bilmiyorum, malum pc başında pek durmamam gerekiyor ;) ama katılacaklara ve katılmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin. özellikle de sana tabi ki ;)

    ha söylemeden geçmeyim, etkinlik logonuz da çok şirin olmuş :) Malkoç'un ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. lamacik, gelecek anneler günün kutlu olsun bakalim :)

    YanıtlaSil
  24. sevgili lama
    guzel bir etkinlik duzenlemissiniz annelere ithaf edilmesi cok guzel duygulandim. logo guzel bir calisma olmus sizinde simdiden anneler gununuzu kutluyorm.
    etkinlige severek katiliyorum.logoyu bloguma ekliyorum simdiden kolay gelsin canim.
    sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil
  25. İyi akşamlar sevgili Lama..Önce tebrikler gözünüz aydın..bebişiniz olmuş güle güle büyütün..Allah c.c. analı babalı büyütsün inşaAllah.amin
    annemin yemekleri hakkında fulya'da görmüştüm ama.şimdi tesadüf başka bir yerden yolum düştü size..sayfamda halihazırda rahmetli anneciminde yaptığı tabiki çokta sevdiği bulgur ve kuru patlıcanlı bir yemeğim var..etkinliğe göndermek isterim..
    detaylı bakamadım nereye nasıl gönderebilirim..şimdiden tşkler ederim kolay gelsin size..lütfen Zeynepide öpün benim için..

    YanıtlaSil
  26. çok güzel bir etkinlik konusu,logoyu hemen ekledim bloğuma ve düşünmeye başladım bile canım annemin hangi tarifini göndersem diye :)

    YanıtlaSil
  27. yani lamacim daha yeni annemin tarif defterini kurcaladim. aaa bunlari denemeliyim dedim. o da ne! yeni etkinligin konusun annemin tarifleriymis :)) aman yarabbiii :) tamamdir bu tevafuk uzerine kesinlikle bu etkinligi kacirmamam lazim! hadi bakalim insallah!!!

    YanıtlaSil
  28. Canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben gönderdim tarifimi şimdiden.........
    çok çok güzel bir etkinlik....katılmak büyük zevk oldu...sana mail gönderdim canım...
    sevgilerimle,
    ilkay

    YanıtlaSil
  29. merhabalar bende yeni blog açtım daha fazla bilgim olmadığı için sizin etginliğe katılmak istiyorum.nasıl katılacağımı bilmiyorum .yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  30. Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.NOT:Sizi mutlaka bekliyorum.

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Lama etkinlik için tarif yayınladım.. Fakat bi türlü mail atamıyorum..Sorunu çözemedim..Bloguma bi göz atarsan sevinirim..
    http://oyosh.blogspot.com

    oyosh'un dammak tadı

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel bir etkinlik konusu,hemen düşünmeye başladım bile hangi tarifi gönderebilirim diye.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Lama;Annemin Yemekleri etkinliğine katılmak için bugün bir mail gönderdim ama henüz bir cevap gelmeyince sabırsızlanıp yorum bırakmak istedim.Acaba mailim gelmedi mi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. merhaba lamacılar,
    ben bir çocuk olarak gülnihal arkadaşımın yaptığı yoruma katılıyorum.Gerçekten sigara içmek çok kötü bir şey bir çok kötü hastalıklara yol açabiliyor kendi sağlığınız için bu kötü seyi içmeyiniz

    YanıtlaSil
  35. MERHABA LAMACILAR,
    BU LAMA NE KADAR MARİFETLİYMİŞ DAHA ÖNCE BÖYLESİNİ GÖRMEDİM LAMACIĞIMIN YAPTIĞI YEMEKLERİN HEPSİNİ YAPIP YEMELİSİNİZ
    VALLAHİ YEDİKÇE YİYESİNİZ GELİR
    BEYZANUR

    YanıtlaSil
  36. Güzel bir etkinlik konusu aranızda yeniyim inşallah ben de katılacağım canım etkinliğine bu arada Allah yavrunuza uzun sağlıklı ömür versin

    YanıtlaSil
  37. etkinlik konusu ve logo çok güzel başarılar

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)