25 Eylül 2007 Salı

Blogspot'a davet!


Sevgili ucretsiz blog programi kullanan arkadaslar ,

Tam detaylarini bilmiyorum ama Turkiye'den wordpress'e girisim engellenmis.
Blogcu.com zaten malum, siteye tikliyorsunuz, bekliyor bekliyor acamiyor; bugun beeeembeyaz sayfa ile karsimdaydi.Kullanicilari surekli yapim calismalri vs diyor, memnuniyetsizliklerini belirtiyor. Ben de memnuniyetsizligimi bildiyorum, ulasamiyorum arkadaslarima, aaaa~

E peki neden hala blogspot'a gelmiyorsunuz?

Zaten bir cok arkadas gecti blogspot'a : Ufuk Hanim, Suheyla, Seda, Yaman Ayse , Nazife aklima ilk gelenler...
Hadi sizi de bekliyoruz ;)

not1:
Allah sizi inandirsin, reklam, tanitim parasi almadim, icimden geldi de bu daveti yapiyorum :) Kullananlar memnun, siz de memnun olun istedim....
not 2:
yukarida ki kuzucuk blogspot'tan blogcu'ya gecen nadir arkadaslardan meyve sepeti Betul'un bana yillar once hediyesi idi, adi Kaymak ;)
Fotografci Gulnihal

15 yorum:

  1. İşte başka bir çözüm daha... Ancak ben diyeceğim ki: wordpress açılır açılmaz siz oraya geçin de süper imkanlardan faydalanın.

    YanıtlaSil
  2. Canım Lamam, blogcudaki bitmez tükenmez bakım çalışmalarından bıkmış biri olarak ne güzel bir teklif diyorum. Ama taşınmada bir o kadar meşakatli..

    Sen dünya tatlısısın haberiin olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Lamacim haklısın canımcım bu blogcu iyice tadını kaçırdı olayın. ama ben dedim ki Türk malı Türkün malı herkes onu kullanmalı. pişman oldum:(
    Şimdi blogspota geçmek istiyorum ancak meyvesepeti ni çokdan birileri tescillemiş.

    Ayyy demek ki kaymak hala duruyor... O zamanlar bu kadar sevimli değildi :)

    YanıtlaSil
  4. Lamacım dediğin gibi blog.comdaki bakım çalışmalarının bitmez bilmezliği sebebiyle bende blogspota geçenlerdenim. Arkadaşmlarıma da tavsiye ediyorum.

    Kaymakta çok şeker:)

    YanıtlaSil
  5. Lamacığım bende blog yapmaya karar verdiğimde google a blog yazmış ve karşıma gelen ilk sayfa olan blogcu da hemen yazmaya başlamıştım. Ama sadece 1,5 ay dayanabildim, bakım çalışmaları, ulaşamamak, yazdıklarının silinmesi, arşiv yanlışlıkları daha neler. Üstadım Devletşah kulağımdan tutup getirdi beni blogspot a ne iyi etti. Çok memnunum çok, nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  6. :)) Kesinlikle herkes bu davete icabet etmeliii :)
    Bence çok uzuin sürmez herkes yavaş yavaş değil hızlı hızlı göç eder bu aleme ki ben onlardan biriyim :)))

    Sevgiler ve hayırlı ramazanlarrr

    YanıtlaSil
  7. Devletsah'a tamamen katiliyorum.Gelin wordpress'e ve gorun derim pisman olmassiniz:))) oraya geldikten sonrada,insan ucretli bir site bile yapmak istiyor.Benden suylemesi.kuzucugu aldim kizim istedide.Kizmassaniz...bye bye
    www.turkserecepten.wordpress.com

    YanıtlaSil
  8. Az kaldı lamacığım ;)

    YanıtlaSil
  9. yorumun destek oldu, destegin moral olarak dondu sagol canim hala uzgunum :( cok uzgun :( yazdiklarina katiliyorum haydi herkes bloggera :D

    YanıtlaSil
  10. cnm.çok haklısın yaa..ben geçtigim günden beri çok mutluyum..katılıyorum..arkadaşlara ulaşamamak çok kötü..slmlar..

    YanıtlaSil
  11. Ben yeni olmama ra�men blogspottan fazlas�yla memnunum.Bazen di�er bloglarda sorunlarla kar��la�an arkada�lar�m�z oluyor.Hemen ge�sinler hemen...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. SevgiliLama,
    Sitem çok yeni ve sizleride sitemde görmek istiyorum.Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum.Benide linklerine ekler misin?
    Hayırlı ramazanlar

    www.gulizar1982.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Lama'cığım bence davetinde çok haklısın. Atalarımız ne demişler "tebdili mekanda ferahlık vardır" değilmi?Sayfama bıraktığın yorum ve beğenin için çok teşekkür ederim. Resim kimin elinden çıktı bilmiyorum. İnternette dolaşırken gözüme çarptı ve şimdilik renk olsun diye kullanayım dedim. Daha güzel ve özel bir şey bulunca değiştireceğim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)