14 Mart 2017 Salı

Mutfakta neler oluyor?

2006'dan beri LamaMutfakta sizinle:) O zamanlar buralar hep tarla idi.Internet yaygin degil, instagram hic yok, pembik gelinler  arzi endam etmiyor, o kadar eski gunler:)) Portakal Agaci oncu, tek tuk yemek bloglari yazmaya baslanmisti. Birbirimizi ziyaret eder, yorumlarla hal hatir sorar idik:))
Ben yemek tarifi vermekten cok icimi dokmek, kafa dagitmak icin yazdim hep. Beni seven de bu yuzden sevdi:)) TRT 'de tanitildi blogum, minik oduller aldi, duayyen isimler beni cok severek okuduklarini soylerek beni mutlu etti...
O zamanlrdan hatirlayanlar muhakkak olur (hala okuyan var mi ki?) ,Lama etkinlikleri duzenler idim. "Bu yemegin icinde var?" gibilerden Sorular sorar, Lama puan dagitirdim.  1000 Lama puani biriktiren odul alirdi. Hey gidi gunler... en son 2013'te duzenlemisim...

Bakalim hala meraklisi cikacak mi?

Soruyorum: Fotoda gordugunuz nimetler ne oldu acaba? Birlikten kuvvet dogar, ne dogdu acaba?

 Her tahmin 23 Lama puani, dogru tahmin 431 Lama puani. Herkes kazaniyor, bos yok! super kampanya sevgili Lama sever :)))

12 yorum:

  1. Ya aşure ya da browni olmuşlardır☺ en 100 puanı ben isterim bana ne😄

    YanıtlaSil
  2. ay biliyorum ama tam adını bilemiyorum hani hepsi karıştırılıp top top yapılıyor enfes bir şey oluyor.
    Neydi adı atom muydu?! atom topu.

    YanıtlaSil
  3. İşin içinde çikolata da varsa muhtemelen bol malzemeli lezzetli bir anne keki pişmiştir bence :)

    YanıtlaSil
  4. Seyhan'ın dediği gibi çikolata kaplı toplardan mı olacak acaba:?

    YanıtlaSil
  5. Ben olsaydim mis gibi bir kek yapardim bunlarla ama diger malzemeler olmadigina gore tercihimi

    "truf"tan yana kullaniyorum Lamacim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Trt mi vay anasını nasıl kaçırmışım.
    Unsuz kek,granola vs sağlıklı bişi bence :D

    YanıtlaSil
  7. Bence Florentin kurabiye gibi tüm kuru malzemeleri küçük doğrayıp, çikolatayı benmari eritip hepsini birleştirip soğutup afiyetle yiyeceksiniz:)

    YanıtlaSil
  8. çorba olacak bence :)))) cevabım kabul olmazsa şike var derim, Avrupa insan hakları mahkmesine kadar yolu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. super tahmin, cevap elbette kabul ....on yuz bin puan tebrikler:))

      Sil
  9. Cevabimiz :topkek yani muffin oldular ..... tum malzemeleri goruntulememistim, yaniltici oldu galiba ama o zaman da isin espiris kalmazdi... aman AIHM'ne gitmeyin sevgili okur!

    YanıtlaSil
  10. Şimdi senin ınstagrama yorum yazıyodum, blogu güncelledim darısı sana diye, oooo dedim çoktan güncellemiş lamacım dedim süpersin :)

    hadi hep birlikte blogları canlandırmayaaaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yiyecekler atom kurabiye olmuştur

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)