4 Kasım 2008 Salı

Nice guzel Hulyalar'a


Hulyalarini arayan, 2. bebegini kucagina almaya hazirlanan Hulya'nin bugun dogumgunu diye fisildadi Facebook, ben de blogtan kutlayayim dedim... Hem Nino'nun "yeni yazi yaz" uyarisina uydum, hem de eskiden oldugu gibi ozel anlari, gunleri Lamaca paylasmak istedim:) Ne pastalar yapip, ne ozel olaylari buradan paylasmisim sizinle ictenlikle...Opps, kendime dalip, dogumgunu cocugunu unutuyordum! 

Nice mutlu yillar arkadasim, nice guzel hulyalarla!

not: Pasta birilerine tanidik gelecektir sanirim :D


14 yorum:

  1. Cok sasirdim lamacim,bende eski gunlere daldim sen boyle yazinca,cok sagol..Pastayi tanidim evet,krema tutmayinca uzerine file bademi boca etmistim:)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    arkadaşının doğum gününü ben de kutluyorum. Ne güzel bu dostluğunuzun hiç kaybolmaması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. çok içten bir yaza ve ince bir düşünce tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Ses vermen ne güzel :) Hülya'ya mutluluk dolu yıllar diliyorum...Sevgiler...............

    YanıtlaSil
  5. Hulyaa'cim,
    Canim hayirli yaslar sana.Lamayada tesekkurler paylstigi icin.Ay bende istiyorum ama lama.Herkesin kutladin ayol...:))

    Not:Subat ayina hazirlan hehe:)))ben dogdum ya o bakimdan...Anca dusunur tasinirsin ne pastasi yapicam diye:)ama karaorman olmasin pls:P

    YanıtlaSil
  6. e sukur :D yeni yazi gelmis :D
    hulyanin dogum gunu kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. günaydın canım yüzünden gülücük bedeninden sağlık kalbinden sevgi cebinden paran yanından dostların eksik olmasın sevgiler

    YanıtlaSil
  8. askol gulenay,
    onceki sene mansetten duyurmustum gulenayin sofrasinin shibesi gulenay'in dogumgunu diye, unuttun mu aaaa :o
    hem sen bunlarla ugrasma, obama'ya karaorman pastai yapip tanismaya git :) pastanin adi da cok anlamli di mi ama ;) hedefi tam 12den vuriciksin eminim ;)

    ninoo,
    sukur nimeti artirir biliyorsun ,belki benim yazi tempomu da artirirdi fotograf makinem bozuk olmasa :(


    rumeysa
    guzel dilekler icin cok sagol,ben de senin ruyalarinin gerceklesmesini dilerim

    YanıtlaSil
  9. Hulyacigim,
    tekreardan happy birthday bacim :)

    bulbul'un yeri
    amiin :)

    kardelen
    hosgeldin, inceligimi farkedip tabrik ettigin icin ben de tebrik ederim :D

    oyacim,
    tesekkurler arkadasim

    HERKESE SEVGILER;)

    YanıtlaSil
  10. Lamacim canimcimmm arkadaşının doğumgünü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  11. Aaaaaaaa:)cok guldum:)supersin...

    Ben bir posta iki yorumla rekor denemesi icin gelmistim ama gulerek ayriliyorum:)kara orman obama :)))

    YanıtlaSil
  12. Selam Lamacım,
    Arkadaşının doğum günü kutlu olsun. Pasta harika görünüyor. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. ay cok sagol bi denem 25 im ben deme tabe :D oleyim canim ruhum genc :DDD sagol canlar cani uzaktaki yuregim benim

    YanıtlaSil
  14. yaşıyorsun yani

    özlettin kenidini bacımmm

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)