1 Nisan 2007 Pazar

Muzlu Pasta

Herkese kucak dolusu selamlar...
Daha fazla sessiz kalmak istemedim, alisik oldugunuz gibi Lamaca bir yaziyla karsiniza gelmek lazim diye dusundum, bakalim formda miyim? :)

Oncelikle kac gundur dikkatimi cekiyor bir reklam var ona degineyim :)
"Bir Kenan vardi cani sIkilan, cani sIkilan..
Cebe Gol geldi sIkinti gitti...."
Hani alisik oldugumuz "Bir adam vardi" diye baslayan Turkcell reklamindan alisik oldugumuz sirin muzik ama sozler degismis:) Ben bu ezgiye de, bu yeni sozlerine cok alisigimdir,
BayLama Ust Kurulu sansurledigi icin tam olarak soyleyemecegim neden oldugunu :P
Kenan Dogulu bizden aldi demiyorum da Lama ailesinde sanatsal damarlar ne kabarik gorun istedim :) Hehe...

Kimileri sirf meraktan, kimileri endiseli ama eminim bircok kisi cok merak ediyor neden hala Turkiye'de oldugumu. Aciklik getireyim de ben de halk da rahatlasin, ferahlasin. Oncelikle yanlis tarih ayarlamasi :( Okulun acilis tarihini yanlis biliyormusuz :S Bilet tarihleri ayarlanirken bu tarih onerilmisti ben de evet deyivermisim, sonradan jetonum dustu ama degistirmek icin 200 $+20 avro istediler ben de pisik dedim :D BAyim Lamam da izin verdi, yol arkadasim da cok israr etti ,kismetmis iste, biraz daha ana kucaginda, memlekette icilecek suyumuz varmis. Zaten Turkiye'ye bir daha ne zaman gelirim Allah bilir. Islerimi de mumkun mertebe burdan halletmeye calisiyorum. Iste boyle... Kimse aklina kotu seyler getirmesin, bu olumsuz seyleri bana soyleyip beni uzmesin :(

Neyseeee...
Baska merak edilen bir konu da ne yedigim, ictigim, pisirdigimdir :) Cok birsey pisirmedim tahmin edersiniz:P Bol bol pasta yaptim :) Sulalede muzlu rulo pastami yemeyen kalmadi nerdeyse:) Degisik pastalar da denedik Gullerim ile beraber ama hic fotograflamadim. Lamaca fotograf makinesini yaninda bulundurmama, sarj bitti sorunlari da yasadim tabi ki) Ama resimledigim bir muzlu pastamiz var. Cok olgunlasmis muzlari kurtarma operasyonu cervesinde nasil da leziz bir kek olmustu... Kremasini hatirlamiyorum ablamin tarifini uygulamistim galiba :) Tadanlar hazir Turkiye pastane pastalari gibi olmus yorumu yapmislardi :) Bu arada artik pastane pastlari hic cazip gelmiyor bana:) Bugun buyuk teyzeme giderken kakaolu muzlu rulo pasta yapip goturduk, kuzenim de hazir pastaneden almis getirmistu, bizimki daha begenildi. Ovunmek icin soyelmiyorum ev yapimi, saglikli, temiz, icinize sinerek yaptiginiz seyle elin elinin degdigi sey kiyaslanir mi hic :)

Sevgilerrrrr

Muzlu Kek malzemeleri

3 yumurta
1 bardak seker
1 fincan sut - daha az kullanmis olabilirim tam hatirlamiyorum :P-
2 olgun muz, iyice ezilmis
Yeterli miktarda un
Kabartma tozu

Ayrica arzuya gore kremamiz, ortasina bir muz daha , uzerine
pudra sekeri vecikolata rendesi..
Keki ikiye bolmustum ama uc bile olurdu az da olsun katilan sutun etkisiyle cok kabarmisti.

42 yorum:

  1. cici lama,hamarat lama,ne guzel hala turkiyedesin,bari benim gelisimi bekle;)ellerine saglik,ee cok ozledik yazilarini,birde bu tabaktan bende de var biliyor musun?annemin takimindan hatira diye 3-5 tane getirdim buraya..sevgiler sana ve gullerine

    YanıtlaSil
  2. Hocam, sesini duyduk nihayet. Ozlettin kendini, MSN listemde de online goremiyorum, alismisim garip geliyor. Cabuk don emi? Pasta da pek guzel gorunuyor. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. teyze cok guzel olmus ellerrine saglik hem tadi guzeldir ama gorunusude guzel tekrar ellerine saglik super olmus senin yaptigin her sey cok guzel olur

    YanıtlaSil
  4. benim yaptigim pastayi da koyar misin?????? zaten koyacaktin degil mi?????? kardesimin de yardimi oldu kekimizide koy yegenin gulnihal
    :))))

    YanıtlaSil
  5. Kurtarma operasyonu çerçevesinde ki başarılı kararlarınızdan dolayı sizi tebrik eder Muz Cumhuriyetinin en yüksek nişanını kabul buyurmanızı arz ederiz;)(Nişan nedir diye sorma bence;)Gönlünden ne istiyorsan de bana onu verelim;)))

    YanıtlaSil
  6. Lama hanimcigim :), pastaniz cok guzel, ellerinize saglik. Tatli yol arkadasinizla :)ne iyi etmis de gelmissiniz ve ne iyi etmis de daha uzun sure kalmaya karar vermissiniz. Eminim cok iyi gelmistir bu tatil sana, keyfini cikardigin belli oluyor. Daim olsun...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hulyam Hulyam:)
    seni bekleyemem kusura bakma cunku benim bekleyenim var... sizin kitada ;)
    O tabaktan tum milliyet kuponlari biriktirenlerin vardir ama bende yok :D

    Minik Kusum,
    Sadece Bay Lamam icin cevrimici oluyorum, anlarsin ya ;) Ben de ozledim oralari...

    Gulnihal,
    Tabiki senin kekini de koyacagim. Cok heyecanliyim nasil bir kek olacak acaba :)

    Muz Cumhuriyetinin kralicesi Hulya!
    O nisanin basimin uzerinde yeri var :)

    Defneeee,
    Bir kus sana yol arkadasimi mi soyledi yoksa:)) Yoksa Lama cicidir, yol arkadasi da cicidir diye mi dusundun ;)
    Sevgiler

    Herkese guzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Lamacım hoşgeldin, özlettin kendini.
    Ellerine sağlık, pasta çok güzel görünüyor. Benim de dolapta muzlarım var. Pasta mı yapsam ne? :)
    Operim...

    YanıtlaSil
  9. Lamacigim yakinda gorusmek uzere...yol arkadasin cici kustan sevgilerle, Defne yi de cok operim...

    YanıtlaSil
  10. Lama, pasta çok lezzetli görünüyor, ayrıca keki de muhteşem kabarmış, ellerine sağlık, sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  11. lamam ben seni iyi takip edememisim bu aralar galiba, nezaman gelmen gerekiyordu nooldu anlayamadim ama sonucta hersey yolundaymis, sorun yokmus, önemli olan da buymus canikom :)özendim valla böyle ailece pastalar muhabbetler... keske oraya isinlansam da ben de sizinle neseli neseli takilsam :) öpüyoring

    YanıtlaSil
  12. Yaptığın pastalar senin kadar tatlı mı?Ben yanında olsam bi tek seni yerdim ham ham :D

    YanıtlaSil
  13. hosgeldin lama,

    bende seni sanal yoldan bekleyenlerin arasina katildim :-)pastan cok güzel görünüyor, hmmmm!!

    ellerine saglik,

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı bir kuş söyledi, kih kih :)).

    YanıtlaSil
  15. Lamacığım,
    Ellerine sağlık.. Sen bu tatlı işini çok iyi beceriyorsun yahu ;)
    İyi olmuş biraz daha buralarda kaldığın.. Bizden uzak kalsan da anneciğinin yanındasın ya o da yeter. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Lamacim Samsun'a varmış orada pastada yapar olmuş :) Ellerine sağlık canım bu kadar gezerken pasta yapmaya iyi fırsat buluyorsun :P Birde bu evde yapılanların sağlıklı olduğu konusunda sana %100 destek veriyorum. Bende pastane kurabiyesi yaptım. Pastaneden alıp getirdim sanmışlar :)

    YanıtlaSil
  17. Lamacim Samsun'a varmış orada pastada yapar olmuş :) Ellerine sağlık canım bu kadar gezerken pasta yapmaya iyi fırsat buluyorsun :P Birde bu evde yapılanların sağlıklı olduğu konusunda sana %100 destek veriyorum. Bende pastane kurabiyesi yaptım. Pastaneden alıp getirdim sanmışlar :)

    YanıtlaSil
  18. Hala aynı hava ve topraktayız demek :) ne güzel...ellerine sağlık muzlu pasta çok güzel görünüyor..Selam ve sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  19. Ganne,
    Inan tam annem seni soruyordu ki yorumunu gorduk:) Hemen sana yorum biraktim gordun mu?
    Selamlar, sevgiler

    Ay ay ayy kimler gelmis yol arkadasim:)
    Haftaya gorusmek uzere

    Ufuk Hanim,
    Begenmenize cok sevindim , sizin pastalarin yaninda lafi olmaz ama :)
    Hurmetler

    Rahsan,
    Su isinlanma icat olsa ne ziyaretler yapariz guzel mamalar esliginde :)))
    Bu arada profil resmin degimis , hayirli olsun;)
    Ben de optum sekerim

    YanıtlaSil
  20. Veciheeee,
    Ben de bu kim diyordum megerse senmissin :D
    Yerim ben seni :)

    Canan,
    Yolumu bekleyenler var diye mumkun mertebe sizinle olmaya calisiyorum,
    Sevgiler bizden!

    Defne,
    Sizi gidi sizi.. o cici kusla benim ne kadr cici oldugumu da konustunuz mu :)

    Selen,
    Cok tesekkur ederim arkadasim.

    Betul,
    Haklisin ;) Senin kurabiyelere baktim da, pastaneler bu gidisle sinek avlar hehe:))

    Serinmavi,
    Ayni hava ,ayni topraktan icten selamlari gonderiyorum...

    Hepinize ziyaret ve mesajlariniz icin tek tek tesekkur ediyorum vefali arkadaslarim :)
    Imza: Size layik olmaya calisan Lama

    YanıtlaSil
  21. Lamacığım, annenin ellerinden öperim, saygılarımı iletirsin. Yorum gelmedi senden? bir sorunm u oldu acaba, anlamadım.

    YanıtlaSil
  22. Ama ama nedennn? yapılır mı bu yaa :(( zaten pasta krizindeyim son zamanlarda, böhüüüü... Benim için de yememişsindir kesin o güzel pastadan :P Ama bir dahakine eminim ki benim için de yiyeceksin, hehehehe :))

    YanıtlaSil
  23. Hala memlekettesin demek...Ne guzel...Hayirli donus yolculugu...

    YanıtlaSil
  24. Lamacığım,senin de sesini duymak kısmet olacak mı?Hazır buralara gelmişken.Formunda olduğunu söyleyeyim önce.Sonra da iltifat olsun diye söylenen"hazır pastane pastaları gibi" lafının bana da ters geldiğini belirteyim.
    Öpüyorum.
    Sevgiyle,Nane Limon

    YanıtlaSil
  25. sevgili lamacim , millet birer ikiser biletlerini almaya basladi . mayis itibariyle hepimiz columbus'tan ayrilmaya basliyoruz. yalniz kalican bak :P biran once don de goruselim guzellik :) operim :)

    YanıtlaSil
  26. Tatli arkadasim benim :)

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Lamacım,görüşemiyoruz bayağıdır.Özlemişim yazılarını okumayı.Prenseslerin okulu bayağı vaktimi alıyor,gezip tozamıyorum blogları.Ama sen de bir merhaba demiyorsun yani:(( Sitemi de hiç sevmem ama ettim işte!
    Pastan enfes olmuş,ellerine sağlık.Hemen deneniyor,sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Eline sağlık...
    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık sevgili Lama:) pasta şahane olmuş.

    YanıtlaSil
  30. Lamacim merhabalar pasta süper ellerine saglik...

    Bu arada blog linkim degisti sayfana eklersen sevinirim sevgiler Sonia...

    http://sonja-varol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. Lama'cığım, hoş uslubun beni de herkes gibi güldürüyor. Seninle yaşamak çok eğlenceli olsa gerek.

    Ana kucağında kal kala bildiğin kadar diyorum. Bir daha ele geçmez bu güzel zamanlar. Tadını doya doya çıkar bence.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Canım lamam cicim lamam; Havada hafif bir ihmal edilme kokusu var. Ordan aldın mı kokuyu?? Bana mesaj atmışsın. yeni yazı-yeni mesaj diye.. Bacım; bizim bebi sensiz, annesinin alavere dalavere ile hazırladığı karnabaharları (Kaşını kaldırma. TDK'ya baktık anacağım. Böyle yazıyor...) yiyor, sen de tık yoke... Koskoca dino, karnabahar'a kereviz diyor, sen de mık yok... Yap bi güzellik kardeşine!!! Bu yazının özünü soracak olursan , bilmiyorum. Ben birşey anlamadım. Sen anladıysan yaz bana... Hadi öptük seni...

    YanıtlaSil
  33. Ellerine sağlık. çok güzel görünüyor.

    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  34. Lama'cığım,
    Aslında sevindim doğrusu hala Türkiye'de olmana. Hasret giderirsin bol bol. Neyse hasretken de sağlık olsun da, herkes yerinde sağ olsun da. Birgün biter bu hasretlikler de.
    Pastan çok güzel. Hakikaten çok iyi kabarmış. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  35. Ganne,
    Annemin de sana selamı var, öpüyor, mutluluklar diliyor:)

    bujenecan:)
    Sen gel bize,
    ne pastalar yaparız sana :)))
    Senın de elin kolun var şekerim yap bir pasta :P Aaa pardon mikserin yok yapmazsın degıl mi:)
    Sevgiler

    Cagla,
    Sağolasın. Dönüşte aramaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  36. Münever Teyzeciğim,
    Sesimi duyamak kısmet olacak inşallah. İsterseniz size geniş repertuarımdan bir şarkı bile seslendiririm.
    Dönülmez akşamın ufkundayız,
    Vakit çoooook geç :P

    Sümeyracığım,
    Sıra dışı bir insan olduğum burdan da belli değil mi:) Herkes giderken ben geliyorum.
    Kalan sağlar benimdir , napalım :P

    Bir başka Lama,
    Merhaba :)))

    Deniz,
    Türkiye'de olduğum müddetçe es dost ziyaretinden dolayı blog zıyaretıen col vakıt kalmıyor :) Kusura bakmayasın, telafi ederim inşallah.
    Sana ve kızlarına sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. Müge,
    teşekkür ederim:)

    Nazife,
    Beğendigine sevindim:)

    Sonja,
    yeni siten hayrlı olsun:)

    Lavantin,
    Güzel sözlerin için sağolasın.
    Benimle yaşayanlara sormak lazım :P

    YanıtlaSil
  38. Peçetem..
    İnan anlamayı cok ısterdım ve çok çalıştım ammavelakin cık pek anlamadım.
    Bebi karnabahat yiyor mutlu ama Dino'ya nolmuş??
    Hayırlısı diyelim:)
    Ben de sizi öptüm:)

    Pasta Cafe'nin sahibesi,
    Pastamızı beğenmiş ne büyük mutluluk :)

    Bocuruk,
    Ha üç gün önce ha sonra... Hasret, gurbet başımızda işte.. Dediğin gibi sağ salim, mutlu mesutolsun herkesler, mekanlar uzak olsun varsın :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  39. sabah-ı şerifleriniz hayırlı olsun efem :D

    YanıtlaSil
  40. pastan nefis ellerine sağlık.
    ohhbe.blogcu.com

    YanıtlaSil
  41. Lama'cım orada burada nerede olduğun farketmiyor benim için sen mutlu olda gerisi önemli değil..
    Eline sağlık bol bol pasta yapmışsın yakışır sana da...Millet bayram etmiştir..
    Pasta nefis görünüyor canım...afiyetle
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  42. Bujene,
    Bir ay onceki sabahim hayirli olsun demissin, eminim hala gecerlidir ;) Senin de sekerim :P

    Ohh be Kardes,
    ne guzel ismin varmis oyle :)

    Aysem Yamanim
    Baktin yeni yazi yok,sen de eski yazilara yorum birakir oldun demek :)
    Ben mutluyum Allah'a sukur, sen de mutlu ol bacim ,o da bu da su da! Herkes mutlu olsun...

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)