12 Nisan 2007 Perşembe

Hosgeldim :)))


Sevgili arkadaslarim,
40 gunluk Turkiye maceram sona erdi ve sizlere evimden, okyanus otesinden sesleniyorum :)

Kac gundur sanal alemden ayri kaldim, mesajlar, yorumlar, mailler birikmis en kisa zamanda cevaplamaya calisacagim. Biraz sure tanimanizi rica edecegim ;)

Beni 3*3 oyununa davet eden, guzel mamalar hediye eden arkadaslara ayriyeten tesekkuru bir borc bilirim :) Sagolun varolun :)

Veee son olarak, beni cok ozledigini soyleyen , donmemi dort gozle bekleyen arkadaslarima sesleniyorum:
Eee artik Lama'ya Hosgeldin Partisi yaparsiniz da hasret gideririz degil mi:D

Herkese sevgiler,
Gorusmek uzere

Not: Resimde zurafa mi lama mi oldugu tam anlasilamayan Cabbar'i gormektesiniz , yillar once universiteden arkadaslarim Asli ve Basak hediye etmislerdi :)
Resimleyen Gulnihal

26 yorum:

  1. lamacigim,
    hosgeldin okyanus ötesine evine diyorum ve beni kirmayip oyunu kabul ettigine seviniyorum...bir dahaki oyuna böyle paldir küldür girismem,
    öptük,
    canan ve sera-mina

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin sefalar getirdin Hocam. Ozlettin kendini yav :)

    YanıtlaSil
  3. Lama'cığım hoşgeldin evine.)
    40 gün sana rüya gibi gelmiştir kesin..İnsanın sevdikleriyle birlikte olması çok güzel duygu..Umarım kısa zamanda yine sevdiklerinle bir arada olursun canım..
    Kimbilir oradaki arkadaşların senin için harika bir parti hazırlığına girişmişlerdir..

    Resimdekini ben Zürafa'ya benzettim..(ZÜRAFANIN OTURMUŞ HALİ OLABİLİR Mİ)

    Lama'cığım güzel günler sizlerle olsun..Sevgilerimle..Gül/d.tadı

    YanıtlaSil
  4. hos geldin lama! ozledik seni. ben de dun aksam senin muzlu pastanin kekinden yapmistim. denedim ya, ona yorum yazayim diyordum. bi de baktim ki donmussun. o zaman ben de hosgeldin diyeyim dedim :)
    en kisa zamanda gorusmek uzere
    gulcin

    YanıtlaSil
  5. resimdeki zürafa degil, lamaya da hic benzemiyor, hmmm, cabbar bence o! hosgeldin canikom yahu!

    YanıtlaSil
  6. Lamacığım,sen de evine hoş geldin.Tekrar sayfanda görmek çok güzel.Çok çok teşekkür ediyorum sana.Öpüyorum.
    Sevgiyle,Nane Limon.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Lama´cigim, senin hosgeldin partini gönüllü olarak ben bahcemde tertiplemek isterim. Hazir havalarda düzelmisken hos cok agir kisda yasamadik ya...
    Evine hosgeldim sevgiler.
    Sonja

    YanıtlaSil
  8. Hos geldin Lama.Sag salim evine dondugune sevindim.Umarim tatilin guzel gecmis ve bol bol moral depolamissindir.Ozledim seni :o)
    Gorusmek uzere.
    Vancouver'dan sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin evine Sevgili Lama,vatan kokusu hala üzerindedir.güzel yazılarını bekliyorum yeniden :)

    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. hosgeldin.acsan bize gel,makarna yiycez dilek ve pinar'la:)

    YanıtlaSil
  11. hos geldin lamacim. sen geldin ya artik takilmam uzun bir sure.
    yaa seni hiicc ozlemem diyordum ama cookkk ozledim. reyyanimda cok ozledi teyzesini. en kisa zamanda bay lama abiyle seni evimizde gormek istiyoruz. hasret giderelim dimi. lama yanaklarindan opuyoruz.

    sahinur

    YanıtlaSil
  12. Lama artik sayfasindaa:))

    Canim hosgeldin.Benim laptop suan calismiyor.Msne falan girmeiyorum.Geldigini bilmiyordum...Hadi sen dinlen biraz...Yeniden buralarda olman guze Lama'cim...

    Sirine'den sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Cok tesekkurler Canan ve Sera-Mina :)

    Hosbulduk Hocam :)
    sevgiler

    Gulcugum,
    Umarim mesajini tum arkadaslar okumustur da haril haril parti hazirligina baslamislardir :P

    Kizlar resim cekerken zavalli hayvani o hale sokmuslar,pek komik olmus degil mi:)


    Gorusmek uzere Gulcin Abla.Kek de guzel olmustur umarim :)

    rahsancigim,
    Evet O bir cabbar :) Gerisi bos :P

    YanıtlaSil
  14. Hosbulduk Teyzecigim,
    Artik daha cok gorusmek uzere :)

    Sonja,
    Cok mutlu ettin beni! bahcen de ne guzeldir simdi. Cok tesekkurler:)

    Reyhan,
    Eski gunlere doneriz yakinda insallah, Selamlar...

    Serinmavi,
    Evet hala Turkiye kokusu var uzerimde...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Hulya,
    Pinar ve Dilekle makarna yiyecegiz deyince bri an sasiridm.Amerikaya mi geldiler acab dedim.. Sonra senin Turkiye'ye gidip orda bulusmaniz daha mantikli geldi :P Olay 3x3'mus megerse :) Opuyorum arkadasim...

    Sahinur,
    Oh oh ne guzelmis boyle:) Benden uzak kalinca anladin demek degerimi, ruyamda gorsem inanmazdim beni boyle ozleyecegini :))tu tu tu Allah bozmasin :P
    Gorusmek uzere!

    Shane,
    Senin adina ne oldu boyle Gulenay'im yahu ???
    Telefona biraktigin mesaji yeni gordum, ben de seni aramayi dusunuyordum, simdi gec oldu yarina kalsin artik ;)

    YanıtlaSil
  16. Lamacığım hoşgeldin, :)
    Özlettin kendini gerçekten. Yazılarını bekliyoruz.
    Operim...

    YanıtlaSil
  17. Ya Lama hala gelmemiş mi diye bakmaya geldim ki güzel haberi okudum. Şimdi pazartesi için süprizim var dedim ve Lama benim süprizimi tahmin etmeye çalışır diye düşündüm. Bu defa bulamazsın hahay. Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin diemicem..Hoşcakal mı demeliyim? aman üf hoşgeldin işte :D en azından sanalda daha fazla olcaksın işte ondan hoşgeldin:) Evime dönemem gari sokaklarda yatcam sokak kadını olcam :D

    YanıtlaSil
  19. Hoşgeldin Lama,
    şimdi sen jetlag olmuşsundur :)
    Ne güzel Türkiye havası da aldım burdan..
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  20. Hoşgelmişsin Lama'cııım :)
    mesajını görünce koştum geldim hemen...özlemezmiyim hiç :)bizleri pozitif enerjinden mahrum bırakma artıkkk...öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  21. Hosbulduk Gannecigim,
    Sevgiler

    Rabia,
    Bu sefer tahminim yok yol yorgunlugu filan ama bir dahakine gorursun sen :D

    Vecihe,
    Evine donnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! dilegimi hatta emrini :P tekrarliyorum, sokaklar bildigin gibi degil sekerim yer bititir seni haha :P

    Yaman Aysem,
    Hayir, pek jetlag olmadim sayilir cok sukur :)
    Turkiye havasi karsiliginda kaliforniya havasi isterim ona gore ;) belese hava bile vermezler :D

    Nilaycim,
    Tum enerjim blog ahalisine armagan olsun :P
    Hoscakalasin....

    YanıtlaSil
  22. Istanbulda havaalaninda sizi karsilamaya gelen biri icinde gelsin bu cicekli baklava tarifi...

    YanıtlaSil
  23. Calimero,
    Tesekkur ederim :P

    Gece Kusum,
    Tepsi tepsi baklavalar feda olsun sana arkadasim!!!!

    YanıtlaSil
  24. Soyle bakalim, memleketten neler getirdin? Bavulunda neler vardi bakalim???

    Iyi ki geldin, hosgeldin.

    CA'dan bir de selam var sana. Duygu'dan...Hatirladin mi?

    YanıtlaSil
  25. Hosbulduk Cagla,
    Getirdiklerimin hepsini buraya yazmak vakit alir, getirdik iste birseyler :)
    Sen de Duygu'ya selam soyle, hatirlamaz olur muyum...

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)