25 Nisan 2007 Çarşamba

Selvaaaaa!


Nisan ayi Selva talihlilerinden biri benim sevgili izleyiciler :)
Gul'un sayfasinda "bir Selva urununun resmini gonderin, cekilise katilin" yazisini okuyunca kendisini kiramadim :) O siralar Turkiye'de olmanin avantajini kullanip hemen bir Selva makarnayi resimledim, Gul'e gonderdim.
Amerika'ya gelince de ogrendim ki hediye paketim Samsun adresimize gonderilmis bile! Annemler o sirada Istanbul'da oldugu icin biraz gecikmeli oldu ama "gec olsun, guc olmasin" degil mi :)

Guzel hediye icin Selva'ya ve vesile olan Gul'e kocaman kocaman tesekkurlerimizi sunuyoruz.
Turkiye'deki arkadaslara ya da benim gibi Turkiye ziyaretinde bulunacak gurbetci arkadaslar, siz de mutlaka deneyin:)

Sicagi sicagina bir de makarna tarifimiz var, hem de Bay Lama'dan :)

Cipsli, Zeytinli Makarna :)

Bir kurtarma operasyonu da Bay Lama'dan sevgili seyirciler, korle yatan sasi kalkar :)

Bir sogani yagda kavurup, uzerine domates sosunu ve zeytinleri ekliyoruz. Bu asamada nice zamandir yenmeyi=kurtarilmayi bekleyen patates cipsleri Bay Lama'nin gozune takiliyor ve guzelce ufalayip sosun icine ekliyor :)))) "Kekik, kirmizi biber ve tuzu da unutmayalim tabii" diyor Bay Lama...

Rendelenmis kasar peyniri serperek servis ediyoruz, Afiyet olsun :)

EKLEME: Hulyacigimin bana hazirladigi cici suprize mutlaka goz atmalisiniz!!!!!

35 yorum:

  1. Bay Lama'nin ellerine saglik. Nasil da guzel gorunuyor. Mis gibi ohhh :) canim cekti ya, bu tarafa da gonderir misin bi tabak? Operim Hocam

    YanıtlaSil
  2. sevgili lama ailesi;
    hep soyledim soyliycem,boyle uydurma katip karistirma tarifler kimyacilarin yapisindan geliyor,takdir ettim:)artik bu tariflerine kimyaci etkitini de eklemeni istiyorum lamacim,

    ayrica,benim sitemde sana supriz bir lama var:)

    YanıtlaSil
  3. bay lama nın ellerine sağlık görüntü güzel tadı da eminim nefistir. MAKARNA SEVEN BİR AİLE OLDUĞUMUZ İÇİN Ayşe görünce BİZEDE YAPSIN dee şimdi uyuduğu için henüz görmedi bilahere yorumunu yazar oda sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Lamacım hediyelerinizi güle güle kullanın.Hemşerimin de ellerine sağlık.Maşallah ailece marifetlisiniz kardeşim:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Sevgili Lama,
    Bu sefer nerden yorum yazıcağımı buldum. Ama ancak sen söyledikten sonra o kısma dikkat ettim. Dalgınlık işte. Tariflere dalınca böyle oluyor:)
    Bay Lama'nın ellerine senin de yüreğine sağlık.
    Selametle

    YanıtlaSil
  6. Lama'cığım afiyetler olsun canım annenlere.))Umarım severek afiyetle yemişlerdir.
    Bay Lama'ya da teşekkürler nefis bir makarna olmuş ellerine sağlık ve afiyetler olsun canım.

    Sevgili Hülya gerçekten de çok hoş bir supriz hazırlamış senin için..

    Sevgiyle kalın canım.Gül/d.tadı

    YanıtlaSil
  7. 7. milyonuncu yorumuda ben yazayim :)

    Merhaba,
    Hediyenizi gule gule kullanin, hulya arkadasinla karsilasmani dilerim. Siteye yorum icin sana mail attim umarim eline gelmistir. Gecmediyse soframiz(@) soframiz.com adresinden bana ulasabilirsin..

    YanıtlaSil
  8. Lezzet düşkünü Lama ailesinin tüm fertlerinin ellerine sağlık görüntü çok hoş demekki evde olan basit yiyeceklerdende güzel tarifler çıkabiliyormuş, afiyetle yiyin.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Lama, makarna sosu içinde cips kullanmak güzel fikir; daha önce içine cips katılan salata tarifleri görmüştüm, ama sos daha enteresan:) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Minik Kus'um,
    Senin yorumu okuyunca biz de ayni seyleri dusunduk ve gittik bir tabak dahayedik :P Tabak degil tencereyle gondereyim sana arkadasim, lafi mi olur:)

    Ablacigim,
    Siz de selva makarnalarla yapin aynisindan :) Afiyet olsun diyeyim simdiden :)

    YanıtlaSil
  11. Hulyaaaaaaaaaaaaa,
    Cok tesekkur ederim! Suprizlere bayilirim, devamini dilerim :P

    YanıtlaSil
  12. Hayat Abla,
    Cok tesekkur ederim efendim. Lama ailesi hizmetinizdedri :D

    Emriye,
    Yorumuna cok sevindim. Yien gorusmek uzere, sevgiler

    Gul,
    Tekrar tesekkurler :)

    Hale,
    Kapmissin 7 milyonuncu yorumu :)
    Mailini aldim hatta cevap da yazdim.

    Karabiberim,
    Tesekkur ederiz :)

    Sinem,
    Haklisin oldukca enteresan :P Degisik seyleri seviyoruz :)
    Bu arada sana bu yogun dneminde kolayliklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Lama, Ziyaretin beni çok mutlu etti ben zaten seni sürekli takip ediyorum, sadece tu tu larına yakalanmamak için yorum yazmıyordum ama olsun:)
    Selvaya ben de bayıldım...Herşey için ellerine sağlık..
    sevgiler, esra...

    YanıtlaSil
  14. Hediyelerini afiyetle yesin ailen :) şans bu işte sen olmasan da buluyor seni :)Ben de bir defasında bir alışvariş merkezinin yılbaşı çekilişinden araba kazanmıştım 5 yıl evvel,inanmakta çokkk güçlük çekmiş ve telefonda bana haber veren kızcağıza eminmisiniz şakamı yapıyorsunuz diye defalarca sormuştum:)

    Hülya'nın bloguna da baktım çok güzel bir sürpriz olmuş :)

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  15. vay be! bay lama bile benden iyi makarna yapiyor! utandim simdi :( yalniz anlayamadigim bir konu var ki bir evde bir patates cipsi nasil ziyan olur, nasil yenmeden kalir?!!! patates cipsi bu, paket acilir acilmaz saldirilan birsey degil mi?

    YanıtlaSil
  16. Esraaaaa,
    Benim tukuruklerden niye kaciyorsun ki , onlar sifali :p hehe... Her zaman beklerim arkadasim.
    -yorumlar ben onaylandiktan sonra gorunuyor ya o yuzden gec yayinlanabiliyor, kusura bakma-

    Oyaaaaaa,
    Tu tu tu tutututu sana :) Araba deme,k super yaaa! Gule gule kullan.
    Ben de bir sinavda Samsun 3.oldugumu telefonda ogrenmis ve gorevliye "kamera sakasi yapmiyorsunuz degil mi?' diye sormustum. Hos bir cevap vermisti: Telefonda kamerayi nasil saklayacagiz,hic telefonda kamera sakasi olur mu!!!
    Sevgiler...

    Rasocan,
    Cips tanimlaman dogru ama, bizde oyle olmadi.Laf aramizda o cips 2-3 aylikti!
    Kendine haksizlik etme ayrica, sen de o tertemiz evin hanimi olarak cok guzel mamalar yapiyorsun, biliyoruz:)

    YanıtlaSil
  17. Ben de zannettim ki Selva makarnaları ile bu tarif yapıldı, resimlendi Türkiye'den sana maille gönderildi sayfana koyasın diye..:) Bak 2 saniyede sana başka bir hikaye yazdim..Dedim ki ne şanslı Lama bu Lama...Ama bir baksam makarna bay Lama'nin eseriymiş :) he he! Ama hala gözümde günün şanslısısın sen ,ne diyim başka..:)Kısa günlerin kaarı..
    Canim ben de ayiptir solemesi Challah yaptım geçende, kastım yane senin gözün görmüyor mu? he he! bir eline sağlık der insan..he he!:) takılıyom sana sevdiğimden uğraşıyom..(bir daha bu notu düşmem sen anlarsın artık şaka yaptığımı ok?)
    öptm sevgilerle
    Bayan Lama, bay Lama'ya "eline sağlık çok güzel olmuş" yorumumu iletirsin..:)

    YanıtlaSil
  18. Yaman'im bir konuya acilik geirelim, selva resimleri Turkiye'denm pismis makarnamiz Bay Lama'dan :)
    Ayrica ben sana eline saglik dediiiim, yani oyle demedim de demek istedim,sen anlarsin bundan boyle ;) yabaci miyiz canim burda iki gurbet kusu...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Lama,
    Selva'lar hayirli olsun, ama annenize. Afiyet olsun.
    Saglicakla kalin.

    YanıtlaSil
  20. Bay lama'ya
    ellerine saglik darisi bizim eslerimize;

    YanıtlaSil
  21. Lama'cım çok kızmetlisin. Selva talihlisi olmussun. :)
    Bay Lama'nın da ellerine sağlık.
    Merak etmişsin beni, açıklama getirdim konuya blogumda. :)
    Operim...

    YanıtlaSil
  22. merhaba
    aslında hep ziyaret ediyordum
    şimdide yorum yazayım
    sonra hep yazarım bakarsın dedim :):):)
    selva benim yıllardır kullandığım
    ve en çok sevdiğim makarna markası
    talihli olmana çok sevindim...
    şanslıymışsın (umarım hep ve sonuna kadar)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. slm.digerleri tamam da makarna sosunda cips fikrini bir türlü kafamda oturtamadım..neyse canım vardı bay lamanın bir bildigi..ellerinize sağlık.selmlar..

    YanıtlaSil
  24. Mutlaka deniyceeem arkadaşım... Bay Lama'nın ellerine sağlık :)makarnanın her çeşidine bayılırım...çok pratik bir tarif olmuş

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. sevgili lama,

    bay lama nin ellerine saglik, ne mutlu. sera-mina nin babasi bana ilk tanistigimizda bir makarna pisirmisti...:-(

    hayatimda o zamana kadar öylesine dolu bir makarna tabagi görmemistim (öksüz doyuran) hi, hi, hi. ama olsun...

    sevgiler,
    canan

    YanıtlaSil
  26. Aybike,
    Sana katiliyorum:)Annemler afiyetle yesinler insallah
    Texas'a selamlar..

    Umran Abla,
    Amin:)

    Gannecigim,
    Bilirim o duyguyu,Bay Lama Sikago'ya gitmisti bir konferans icin ben de fotograf makinesiz kalmistim .Ustelik de o hafta sonu burada civil civil festivaller olmustu...Nasil da uzulmustum hic resim cekemedim diye:( Kismet degilmis ne yapalim:)
    Kolay gelsin arkadasim...

    YanıtlaSil
  27. Suheyla,
    yedikce oturuyor arkadasim:) Hem aklina hem de midene :P

    Esra,
    Guzel dilegin icin sagol, hep bekleriz efendim..

    Nilay,
    Deneyince haberimiz olsun:)

    Canan,
    :( yaptigina gore sonuc cok leziz degildi galiba :) Ama yine de evlenmissiniz demek ki cok kotu de degildi:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Meraba,
    Siz Lamalar ailecek marifetlisiniz galiba ne güzel.. Makarna yapabilen erkek duymuştum ama içine kurtarma operasyonu ile bişeyler ilave edenini duymamıştım ben bu marifet sadece bayanlarda var sanırıdım maşallah vallahi elleirnize sağlık..

    YanıtlaSil
  29. Makarna harika görünüyor, mutlaka denenecek bir tarif daha, çok güzel...

    YanıtlaSil
  30. acil telgraf
    sevgili lama stop

    senden dahiyane stop
    milyon yorum fikrini stop
    bir süredir çalmış bulunmaktayım stop.
    keseceğin cezayı stop beklemekteyim stop
    beni affet sevgilerimle
    stop

    YanıtlaSil
  31. Odul,
    Esler birbirinden etkilenir zamanla... Sen de orneklerini gorursun ilerde :-)
    Sevgiler

    Safran,
    Tesekkur ederim arkadasim, deneyip begemeniz dilegi ile...

    Aynuuur stop,
    ben de trilyon yorum var stop
    beni gecemeszin stop :)
    Uygun bir ucret karsiligi anlasabiliriz stop
    biz de sevgi vardir, ceza yoktur stop :)

    YanıtlaSil
  32. cevaba cevaben stop
    en büyük sensin stop
    başka büyük yok stop
    sen çok yaşa lama stop
    bize sevgiler yeter stop
    :)bu sondur stop

    YanıtlaSil
  33. Lama'nın ablasına ;

    Göndermiş olduğunuz el yapımı, göz nuru, kıymetli hediye için çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık ve düşündüğünüz için çok sağolun. Size ve miniklere sevgilerimle.

    Lamacığım sana da getirdiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  34. iyi günler kullanın miniklerin de slm var

    YanıtlaSil
  35. Rica ederim Behiye,
    Gule gule kullan ya da sakla mi demeliyim :)

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)