23 Nisan 2007 Pazartesi

Kisa bir not...


Oncelikle "23 Nisan Kutlu Olsun" diyorum!
Baharin sevincini boylesini guzel bir bayramla beraber yasamak ne guzel,degil mi?
Turkiye'dekiler ozellikle kiymetini bilin!

"Duman Avcisi" yegenim Gulnihal'in bir sure once hazirlayip, sitede yayinlamami istedigi yazisini sizlerle paylasmak icin cok dogru birgun diye dusundum. Resmi kendisi cizdi, arastirmalarini kendisi yapti ve herseyiyle yazisini kendi kaleme aldi. Teyzeye dusen sadece ufak bir iki degistirme yapmakti.
Tesekkurler Gulnihal'cigim...

Not1 Bu yazida gordugunuz lale resimleri pazar gezimizden. Ne hikmettir bilmiyorum bu sene o kadar cok lale var ki buralarda! Saskinlikla beraber memnuniyetle karsiladim bu durumu :) Lalezara donen sehrimizde Istanbul'u bir nebze olsun yasayabiliyoruz...
Not2 google.com.tr'yi actiginizda hos bir suprizle karsilasacaksiniz :)

4 yorum:

  1. Canim Hocam, ne guzel laleler boyle. Icim acildi valla :) Bu arada google hatirlatman guzel oldu. Hayatta .com.tr'sine girmezdim. Cok cici ya :) Operim Hocam

    YanıtlaSil
  2. lamacim canimcim... Bu pazar bizde konyadaydık fotografları duzenleyince blogumda gorebilirsin... Mevlanayi gezerken seninde kulaklarini cinlattim... Bu yil konyada lale şehir olmuş... Hiç ömrümde bu kadar laleyi bir arada gormemistim....

    YanıtlaSil
  3. Canım lamam cicim lamam; bir dukkana gidip gelmem lazım. Dönüşte Gülnihal'e ve sana yorumlarım olacak. Bekleyinn anacığımmm!!!

    YanıtlaSil
  4. Kusum Hocam,
    En sevdigim cicek olarak etrafta bol bol lale gormek gercekten benim de icimi aciyor, operim..

    Betul,
    Hemen sitene gidip bakacagim! Yazin evde Konya fotolarimiza bakmistim ben de:)
    Tum dunyada Lale Devri basladi demek :))

    Pecetem,
    Askol alisevris mi onemli bize yorum yazmak mi :))) Saka bir yana hosgeldin arakdasim ya ozlemisti seni bu sayfalar...
    Dukkandan donmedin mi daha!

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)