17 Aralık 2011 Cumartesi

Cekilisimiz var!

CEKILIS SONA ERMISTIR...
Bu hediyeler Zeynep'ten bize suprizdi,
Simdi supriz sirasi LM'da, kismetli bir okur icin..

CEKILIS SONA ERMISTIR...
Kitaplar uzerine son yazidan sonra, "neden cekilis yapip, bir okuruma kitap hediye etmiyorum?" diye sordum kendime... Sonra da twitter'da dedim ki: 
Bir cekilis yapip, hediye vermeyi dusunuyorum... dusuncemi hayata gecirmem icin 5 RT istiyorum (onur air gibi oldum :P)


Takipcilerim hemen 5 dakika icinde on kosulu sagladilar ve iste cekilisimiz!


Kitabin adini simdilik soylemeyeyim ama cok ozel bir kitabin "ozel basimi" sizi bekliyor efendim...


Katilmak icin  gerekli sartlar ve belgeler


*18 yasindan 2745 gun almis olanlar (erkekler icin askerlik hizmeti yapmis ya da tecilli olmali)
*Adliyeden sicil temiz belgesi, muhtarliktan ikametgah kagidi ve arkali onlu  nufus cuzdani fotokopisi ile Washington buyukelciligine basvurup...
saka saka :)


*Blogunuzda, facebook ya da twitter'da cekilisi duyurmak...
*Bu yazinin altina yorum yazip, beni neden sevdiginizi aciklayan kisa bir not yazmak :)))


(Eger blog sahibi degilseniz, e-mail adresinizi birakmaniz gerekiyor. Istenmeyen postalara firsat vermemek icin  @ isareti yerine & isareti yapin, com yerine de con yazin , ben anlarim :)
-mesela benim adresim lamamutfakta&gmail.con ;) anladiniz siz onu;) -


Efendim  malumunuz ben kuzey yari kurenin bati tarafinda ikamet ediyorum, bu ozel hediyeyi sadece Amerika ve Kanada'ya posta ile gonderebilegim. "Aaaa o da nasil sey oyle!" derse Turkiye'deki sahis ya da kurumlar, ben de derim ki:
Canlarim cicilerim, siz etkinlikten etkinlige gezerken, efendime soyleyeyim, bogcular A sehri bulusmasi, blogcular ogle yemegi bulusmasi da, filanca yerde filanca etkinlik sosyallesirken, biz kuru kuru okuduk, ic gecirdik, bizi dusunen oldu mu? Olmadi! 
(Intikamci LM, kiskanc LM, ici dolmus patlayan LM ? )


Soyle dusunun, biraz da  okyanusun bu tarafi senlensin, fena mi olur?


E Turkiye'den biri kazanirsa, hediye alamayacak mi? Tabi ki alacak!
Iki secenek sunacagim:
1- Bu taraflarda bir tanidigi, esi dostu varsa, O'nun yerine ben hediye gondermis olacagim. Akrabalik/ arkadaslik iliskileri kuvvetlenecek sayemde :)
2-"Ay yok olmaz, ben hediyeyi kendim icin istiyorum!" diyorsa, Turkiye'ye gelmemi bekleyecek ve bu kitabi degil belki ama (valizimde koca kitap agirlik yapsin istemezsiniz degil mi! zaten bagaj agirligi duse duse kus kadar oldu!) baska bir hediye alacak! Bilmem kac tane anahtar vaat eden politikaci degilim ben, koskoca Lama'yim! Soz verdim mi tutarim! Sadece biraz beklemeleri gerekecek...
Karsi cikani yakarim!)


Bol katilimli, keyifli bir etkinlik olmasini diliyorum,
Cok heyecanliyim!


(Haydi kuzey yarikurenin bu tarafi gosterin gucunuzu!)

17 yorum:

  1. Ayyy çok eğlenceli bir hediye duyuru yazısı olmuş bu :)
    Vallahi ben kitabı almış,sarmış,sarmalamış kadar oldum .:)
    Kuzey yarıkürenin öbür tarafında bir gariban olarak, oraya gelme ihtimalin olamaması,sana da koca kitabı ağırlık yapmak istemeyişimden,yarışmaya seyirci olarak katılıp :) yarışmacılarımıza ve ev sahibeliği yapan,mizahi yönü güçlü,doğallığıyla,sempatikliğiyle gönlüme taht kuran(seni sevme sebebim) bayan Lamaya nepneşeli bir etkinlik diliyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. seni seviyorum çünkü bana istediğim o cici bici puanlı muanlı güllü müllü çiçekli miçekli şeylerden getirceksin.
    sende beni seviyorsun bende sana LM özel ödülü vercem. yanı ben kitap diil o istediğim şeyleri istiyorum.öle işte

    YanıtlaSil
  3. yafff bi kitap için amma protolok istedin hee :D

    sen kitabın ismini de ben gidim alıyım :D söz lama hediye etti dicem herkese :D

    YanıtlaSil
  4. inanamamm !!!postun dewamını okumadan,
    18 yasindan 2745 gun almis olan biri olarak,
    Adliyeden sicil temiz belgesi, muhtarliktan ikametgah kagidi ve arkali önlu nüfus cüzdani fotokopisi ile Washington buyukelciligine basvuru girişimine kalkışmışken,biirde ne göreyimmmm.......
    biz bu çekilişten mahrummuşuz....
    öyle olsunn lamacım..
    yazdım bunu kara tahtaya..
    :(((

    şaka şaka!!!
    :))))
    korkma hemen...:)
    boll katılımlı bir çekiliş olsun lamacım..
    hadi bakalım:)
    kolay gelsin....
    sardım seni sıksıkı lamacım:)

    haaa,çekilişe katılmıyorum ama,seni neden çoookk sevdiğimi söylesem araya kaynar mı ki::)

    sen gerçekten bir CANN'sın...
    yüreğimin bir köşesinde sürekli var olan,müstesna bir şahsiyetsin...:)

    ANTALYA,dan,GÖNÜL DOLUSU KEKİK KOKULU SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  5. Lamacim seni cok seviyorum hem de cok...
    Seviyorum cunku seninle ayni yarim kurede yasiyoruz. Uzak olsakda gormesekde bir birimizi biliyorum, duşsem gelirsin, kaybolsam bulursun, gel desem gelirsin.( cok attim galiba..)) ya tutarsa..))
    Yasasin Lama En buyuk Lamaaa...
    Gonder bana lutfen lutfen lutfen...

    Dogru söylüyorsün gönderme Türkiyede kimseye, ikide bir toplanıyorlar, gün gün kapı kapı geziyorlar bir birlerini misafri gidiyorlar yok onun sofrasi, yok bu catalim, bu bicagım, yok bunun bahcesi derken resimleyip bize inat yayınlıyorlar...))
    Düşünmüyorlar adı Amerika olan bu kümüsde bir birimize gidip gelemiyoruz, bizim gunumuz yok onlar gibi, bizim bahcemiz yok onlar gibi, şavır mavır yapamıyoruz onlar gibi..

    Kız Onlara inat bizde bulusalım hemide Neyyorkda...)))
    Santa Klozuda cagıralım yil basinda eglenelim vur catlasin çaldım oynamadı yapıp catlatalım onları. Okyanus yuzub gelecek halleri yok ya..))
    Amma dertliymisim ben ya..

    Lamacım bence sen beni direk odullendir.
    Cekilise filan katma. Bu kadar uzun yorum yazan varmi ya..))

    Sevgiler, Muhabbetler, olsun....

    Allahım Sansım acık olsun, piyango bana vursun, kitaplar postuma dolsun.. olsunda olsun..

    YanıtlaSil
  6. Mutfak dili sana katiliyorum. Keske yakin olsaydik biz de birbirimizi tanima firsati bulurduk ama Amerika o kadar buyuk ki birbirimizi ziyarete kalksak Turkiye'ye gitmis kadar oluruz:)) Sevgili Lama cok dusunceli bir etkinlik baslatmis ayrica odulun kitap olmasi da cok guzel. Etkinligin de basarilar dilerim.

    Insaallah birgun gorusebilmek duasiyla
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Öyle şeyler yazmışsın ki şanslı bir insan değilimdir... ama kazara kazanıp etsem acayip vicdan azabı çekerimmm.. lm hanımın bavuluna yük oldu hediyem diye:)

    Yarışmanı merakla takip edicem.. bakayım Tr den kaç babayiğit katılacak diye:))

    YanıtlaSil
  8. Yorum eksik olmuş:))
    Çekiliş duyurunu tebessüm okudum..

    pek özelsin.. pek kıymetlisin.. şahsına münhasır bir lamasın...
    nasıl yeterli mi:))

    YanıtlaSil
  9. Lama`cim alabilirsin logoyu bende netden buldum zaten/
    Tarak benim kizimin bizde galiba Target`dan aldik. Benim cantami cop kutusu gibi kullandiklari icin her seyi aliyor Anne senin cantanda dursun diyor.
    Yarin kampa gidiyoruz 10 gunluk insallah donusde gorusuruz canim opdum.
    Aeo..

    YanıtlaSil
  10. seni seviyorum cunku lamalar sevimlidir:) e bi de ben amerika da oturuyorum kitabi bana gondermen kolay olur:) saka bi tarafa lamacim seni yalnizca Allah icin seviyorum:) olmasi gerektigi gibi;) cekilisi de facede paylasiyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ya tuh yas sinirina takilmisiiiim:p
    Canadayi da isin icone katmissin cok bi ustume alindim, ve hemen cekilise katilmaya karar kildim ("karar eda ettim" diye cok igrenc bir soylemde bulunasim geldi) ben LM'i severim cunku cok sevecenimdir:) ya gercekten dusundum seni neden sevdigimi bir nedene dayanmadan sevmisim seni, kosulsuz sartsiz saf:) (yani kitabi bsna gondermesen bile hala sevicem seni!)
    Sevdigim insanlari neden sevdigimi bilmem ama sevmedigim insanlari (ki sevmemek demeyelum de hoslanmamak diyelum) neden sevmedigimu (hoslanmadigimu) bilirim.
    Yaklasil bir aydir yazmayinca cok daha fazlasini yazasim var ama bitirucem mwrak etme. Yalniz bitirmedwn "yalnuz aptallar 8 saat uyur"u gondersene bana eger ki "talihli izleyici"n ben olursam ki o zaman kiitaba bakip "heh hee ben 9-10 saat uyuyorum o zaman aptal degilim" diye Igrenclesebileyim!

    YanıtlaSil
  12. Kizlaar,
    yorumlarin kimi basimi duvarlara vurmaya tecvik etti, kimi agzima kulaklarima ulastirdi:)
    sonra eni konu yazacagim da, askolsun yani, sartlari saglayarak katilan sadece 2 tane gibi geldi bana!
    Ozellikle kitadaslarim nerdesiniz yahu!
    Katilim, katilim daha cok katilim ,lutfen!

    YanıtlaSil
  13. şu başlığı her okuduğumda içimden şöyle ritim tutuyorum:

    yangını var yangın var ben yanıyorum yetişin a dostlar tutuşuyorum!


    :)

    YanıtlaSil
  14. bak şimdi ben ben sonradan katılsam olar mı çekilişe? üff yaa her şeye geç kalıyorum nolcak benim bu halim trip yapalım derken hediyeden olduk iyi mi? :D

    YanıtlaSil
  15. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişi duyurdum.
    http://cilekliturta.wordpress.com/2011/12/25/lama-mutfakta/
    http://www.facebook.com/nuyaver/posts/135374879910210
    https://twitter.com/#!/nuyaver/status/151054280659443712
    nuyaver(at)gmail(dot)com
    Hediyenin kitap olması çok güzel katılıyorum.

    YanıtlaSil
  16. şartlar tamam
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2011/12/25/lamamutfakta-hediye-cekilisi/

    bloğunla yeni tanıştım ama bundan sonra takipçinim :)

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)