28 Nisan 2018 Cumartesi

Temizlik Keki

Kekler benım ıcın temızlık  vesilesi:)
Bu kek de onlardan biri... tabakta kasede kalan ne varsa doldurdum karıstırdım fırına attım :) Fikir olsun diye paylasıyorum , mıktar belırtmem mumkun değil zaten e çünkü ne kadar kaldıysa o kadar kullandım..
Kek de artarsa onu da temizlemek icin krema ve eritilmiş cikolata ile karistırıp ya mozaik pasta gibi yapıyoruz ya da truff gibi servis ediyoruz , aklımızda bulunsun...

Maksat İsraf olmasın, nimet çöpe gitmesin ...
Yiyiniz içiniz fakat israf etmeyiniz..
Sevgiler



Temizlik Keki
Serbet- kalbura basti bitince tepside kalan
hindistan cevizi-lokum paketini kapaga bosaltinca kutuda kalanlar
Ayran- S hanima yaptim icmedi
Süt- çiğ sut alinca hazir sut icmeyi / icirmeyi tercih etmiyorum
yulaf- kavanoza bosaltinca posette kalan
krem santi : Z ve arkadaslari cilek ile yesin diye hazirladigimizdan kalanlar

Bunlar da sifir malzemeler, paketinden kutusundan dogal :)
yumurta
kakao
un
seker
yag
kabartma tozu
kaya tuzu
cikolata parcalari

3 yorum:

  1. hala blog okumak cok guzel. Ayrica ozlemisim bu paylasimlarini.

    YanıtlaSil
  2. Malzemelerden anladığım kadarı ile tatlı tuzlu karışık bir kek çıkmış ortaya. Tadını merak ettim şimdi :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)