30 Kasım 2019 Cumartesi

sizi yagli brownie


Brownie dediğiniz, tereyagli, çikolata , kaliteli kakao ile yapılır..
Kabartma tozu konmaz..
Cikolatali her kek brownie degildir...
Islak, soslu kekler brownie degildir...
bu tarifte ki gercek brownie'dir.. hem de siviyag ile...
Itiraf ediyorum Boylesine guzel , basarili  ve gercek brownie kıvamı beklemiyordum...
Yapin deneyin...
Tarifin orijinal halinde, esmer seker de kullanilmis. Çikolata parcaciklari eklenmiş. Yaptigim hali ile paylaşıyorum
Puf noktası: yumurtaları ayriyeten cirpip eklemek, üstündeki kıvam icin onemli....
(Eskiden gramla tarif görünce okumazdım bile.. Artık Mutfak tartım olduğu icin uygulaması cok kolay ... Teşekkürler Bay Lama...Ben sehir disindayken almisti gecen yaz... Hayır bana süprizi icin degil, kendisi isin.. olculu besleniyordu bir aralar.Ben de "yok artık ,ne gerek var o kadarına, tarti da gereksiz" diye karşı cikmistim :)))
Siviyagli gercek Brownie tarifi
Malzemeler
120 ml siviyag
1 paket vanilya
240 gr seker
3 buyuk yumurta - oda sicakliginda
40 gr koyu kakao (dr oetker dark kakao kullandım)
70 g un

Hazirlanisi


Bir dilim asla yetmez!

  1. Firini 180 derecede calistirin. Kare borca pişirme kagidi ile kaplayin
  2. Yag, sekeri bir kapta karistirin
  3. Baska bir kapta yumurtaları 30 sn kadar iyice karışana kadar cirpin
  4. Sekeri yumurta karisimina ekleyin, kakao, vanilya, unu da ekleyin. Hafifce klasik ya da spatula ile kartistrin
  5. Pisirme kabina bosaltip 25-30 dakika kadar pişirin
  6. ve hmmmm hmmmm hmmmm sesleri eşliğinde yeyin.
  7. Süt ve brownie, harika bir uyum değil mi!

4 yorum:

  1. Teşekkür ederim. İnşallah deneyeceğim. Benim de mutfak tartım var. Faydalı oluyor. Menemen ve makarna tarifiniz için de ayrıca teşekkürler. Supangle tarifinizi herkese tavsiye ederim. Fırında karnabahar tarifinizi denedim. Benim fırınımın azizliğine uğradım. Yeni fırın aldım. O tarifinizi de inşallah deneyeceğim. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  2. lida Zayıflama Hapı Resmi Satış Sitesi
    Lida Zayıflama Hapı
    Lida
    Orjinal Lida
    Lida Fiyat
    Lida Sipariş
    Lida Yorumları
    Lida 2018
    Lida Hapı

    YanıtlaSil
  3. portabianco olarak tarifinizi beğendik.
    http://portabiancoservisi.com/

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)