22 Mayıs 2019 Çarşamba

Saglikli Kekler

Sevgili okurlar  bu yazimizda
Bir keki nasil saglikli hale getiririz" ve
"Nasil saglikli kek yapabiliriz?" sorularina yanit bulmaya calisacagiz.
Eldeki bir tarifi degistirmek icin secenekler sunacak, ya da en bastan yeni, saglikli kek tariflerine deginecegiz....

Seker yerine: bal, pekmez, agave
Un olarak tam bugday unu, unsuz tarifler , bakliyatli tarifler
Sebze, meyveli kekler: ispanakli pasta, havuclu kek ve

Renk vermek icin dogal yontemler,
kirmizi kadife kek icin pancar kulanilmis bu tarifte
Yesil kekin sirrini hepimiz biliyoruz, ispanakli kek, pasta tarifi burada!

7 yorum:

  1. tabi agave, cebimiz için de sapsağlıklı :D

    dut kurusunu robottan çekip kullan canım pekmezle birlikte. dıptıss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de hiç agava kullanmadım...bu yazı da ta Amerika'da iken yazılıp başlı kalmış bir taslak idi....

      Sil
    2. ben de diyorum lama cebimizi düşünürdü ne oldu <3

      Sil
  2. Yemek tariflerini sevenler, tariflerim olmadan asla diyenler, yapmasa da tarif izlemekten mutlu olanlar; videolu ve her biri birbirinden pratik ve nefis yemek tariflerinin her gün yenilerini keşfetmeniz için tariflerini seveceğiniz içerikler sizin için bu sayfada. Siz de sevdiğiniz tariflerimizi yapabilir, sayfalarınızda paylaşabilir veya ben de harika yemek yaparım derseniz, www.tarifinisevdim.com web sitemize üye olarak kendi profilinizi oluşturabilir ve hünerli ellerinizden çıkan tariflerinizi başkalarının da onları sevmesi için bizimle paylaşabilirsiniz. Tüm yemek severleri web sitemize bekliyoruz!

    YanıtlaSil
  3. portabianco yetkili servisi olarak tartifinizi beğendiki.
    http://portabiancoservisi.com/

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)