10 Mart 2010 Çarşamba

Bu hafta ne yedik?

Hem bize hatira olsun, hem de okurlara hatira olsun diye bir paylasim. Fotograflar telefon cekimi, gonul isterdi daha iyisi olsun...


Mart 2012 ilk hafta
Pazartesi : Susamli tavuk, alfabe sehriye pilavi, misirli salata. Eve gelince hazirlamasi kolay, hizli , hem de saglikli ,dengeli bir menu oldu, tavsiye ederim! Akabinde onceki gun Z. ile yaptigimiz sandvic kek ile cay saati yaptik
Sali: Yesil menu :yesil corba ,yesil makarna
Yesil corba yani brokoli corbasi. Yesil sevmez Z. hanim daha once de bu corbayi severek yemsiti, ve ayiptir soylemesi buyuk tuvaletini kolayva yapinca herkese " yesil corba ictim, k.k.mi kucuk yaptim" diye yaymisti :o Bu sefer de severek yedi. Zat-i alim 3 tabak yedigi icin baska bir sey yiyemedi, Bay Lama begenmemis, onun tabagini da ben yedim!)


Yesil makarna ise barilla'nin sebzeli makrna serisinden ispanak ve kabakli, tavsiye ederim!
Carsamba: Evde patates corbasi, sonrasinda hazira konma: mercimek koftesi,  makarna salatasi, acma, pasta, fistikli kadayif
Persembe : Abur cubur :)  Kahveli puding, kisir, misir cipsi
Kahveli puding icin cikolatali puding tarifinde kakao yerine Turk kahve+ filtre kahve kullandim. Kaselerde servis icin 1 kucuk cay bardagi, dilim servis icin buyuk cay bardagi nisasta kullanmak ideal. Tavsiye ederim! Kahve aromasi cok guzeldi!
Cuma: Kofte ve yesil makarna (evet sali gununden kalma)
Cumartesi: Evde icilen corbanin ardindan, yine hazira konuyoruz , tavuklu pizza, peynirli pogaca, dondurma tatli, Erzurum'dan cevizli kadayif dolmasi !
Pazar: Kiymali , patatesli kara lahana yemegi, yogurt
Pazartesi: Mutluluk hormunu salgilatan ikili : zeytinyagli fasulye ve sehriyeli pilav!
Sali : Milfoy pizza, cikolatali topkek

5 yorum:

  1. o harfli şehriyeden türkiyede varmıdır acaba hiç dikkat etmedim markette :)

    alıpta yiğenime yapsam

    YanıtlaSil
  2. Senin icin arastirdim balam.
    Harf sehriye corba tarifleri var Turk sitelerinde demek ki harf sehriye adiyla bulabilirsin seckin marketlerde ;)

    YanıtlaSil
  3. hay Allah razı olsun bende yaparım artık aybalam :)

    YanıtlaSil
  4. hmmmm nefis nefis :-))

    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. hahaha sahane olmus menulerin bayildim.ellerine saglik.sevgilerle.

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)