5 Ocak 2007 Cuma

Dogum Gunu Sofrasi



Gulnihal'in dogum gunu kutlama sofrasindan bir kare. Yirmiye yakin kisi varmis. Ben canli fotograf baglantisi ile katilabildim:(
Neler mi yemisler?
*4katli dogumgunu pastasi (Pastanin uzerindeki gule dikkatinizi cekerim,nerden gelmis akillarina :P)
*Elmali kurabiye
*Zeytinli milfoy
*Nohutlu-tavuklu pilav
*Kumpir
*Mercimekli borek
E biraz gec oldu ama gec olsun guc olmasin degil mi :)
Ablacigimin tarifleri gondermesini beklemistim. Nihayet kumpirinki geldi :
~Patatesleri soyup, az suda kisik ateste haslayiniz.
~Tereyag ve süt ilavesi ile eziniz.
~Borcama koyup üzerine kasar rendesi ve sosis koyup, kasarlar eriyince kadr firinda pisiriniz
~ üzerine istege göre malzeme ilavesi yapiniz. Ben salatalik tursusu ,haslanmis havuç,misir bezelye koymustum.
~Arzuya gore mayonez ve ketçap ile servis yapiniz,
Afiyet olsun
not: Sorulariniz olursa ablam bizzat cevaplayacaktir. Sahsen benim bir sorum var:
Ne kadar sut koyuyoruz ablacigim?
*************

Tatilden dondugumuzden beri, bir hafta hazir yemek yemenin verdigi rahatlikla sanirim hic yemek pisiresim yoktu. Aslinda da var da sebzeleri temizle, malzemleri tavaya tencereye koy,kavur kizart filan uzun is,gozum almadi :P Farkindasiniz zaten pamuk sekerle, ablamin tarifleriyle siteyi canli tutmaya calisiyorum, tembellik iste :D
Abartmadigimi gostermek icin bir kac ornek:

~Ablam: Bugun ne yediniz yemekte?
Lama : Kisir
Ablam: Baska?
Lama: Portakal suyu:D
Ablam: Aaaa, niye oyle oldu ??

~Arife gunu aksami bay Lama arkadaslariyla bulusacakti. Ben de yemek pisirmeye usendigim icin bir yumurta yaptim ve tabiki beni doyurmaya yetmedi :P Bayram sabahi olsa da bayram kahvaltisinda yesek diye dua ettim durdum,ac ac uyudum :P

~Dun sabaha kadar her sabah kahvaltida ne yiyecegiz sorunumuz vardi cunku ekmek yapmamistim :P
Gecmis zaman kullandim cunku artik yapiyorum hatta resim cekersem bir iki tarif buraya da koyacagimdir.
Simdilik esenlikle kalin, mutlu olun ...

11 yorum:

  1. Off off o resimdeki mamalar ne güzel öyle yaa:)Senin ne güzel ablan var öyle bayıldım ben bu ablaya :D Tatlım telefonda konuşunca bir sor bakayım benimde ablam olmayı kabul eder mi kendisi:)))Hani bu mamalardan yedirir belkim banada :D Öptüm bitanecikim..

    YanıtlaSil
  2. Vecihe'cigim,
    Hooop, dur bakalim orda!
    Ne oluyoruz aaaaaaaaa! Ablam benim ablam kimseyle paylasmam , paylastirmam! Benim ne kadar kiskanc bir Lama oldugumu bilmiyorsun galiba, ayagini denk al ona gore :P

    not:yersin bu cici mamalardan merak etme ;)

    YanıtlaSil
  3. elbette sanada yaparım ama abla olma konusuna gelince lama kıskanç malum o yüzden biraz zor senin soruna gelince lama göz kararı yarım çay bardağı kadar bazı patatesler kuru oluyo o zaman daha fazla koymak gerekir onu yaparken ayarlamak lazım

    YanıtlaSil
  4. merhaba lamacım masadakiler harika görünüyor ablanın ellerine sağlık gülnihalin de doğum gününü kutlarım sevgilerr damla

    YanıtlaSil
  5. ohh ohh ne cok yemisler.Afiyet olsun.Onlaa yemek bize bakmak duser.Selam Lama Abla'ya:)

    Gulenay(sirine)

    YanıtlaSil
  6. Ablam ablam tesekkur ederim sut miktari ve Vecihe'yi ikaz konusundaki aciklamalar icin :)Kiskancim evet :D

    Damla,
    Ablam ve Gulnihal adina tesekkur ederim,
    Sevgiler

    Gulenay,
    Biz de burda yiyoruz, gozumuz kalmasin degil mi :)
    Opuyorum

    YanıtlaSil
  7. Ayy kıyamam ikinizede Allah ayırmasın iki kardeşi emi :) Öptüm iki kardeşi nanaklardan tocamannnnnn:)

    YanıtlaSil
  8. Eeee Lama'nin ablasi nerden belli olacak, olcu icermeyen tariflerden degil mi :P (Lama kilicini kusanmis simdi gelecek, ben kacayim!) Ah bir gemide olsaydim, Gulenay'in denizinde yol alsaydim, o mamalardan tadsaydim, lay lay lay lay lom diye gidermis sarkiiiiii....

    YanıtlaSil
  9. elmalı kurabiye gördüm vuruldum ben:)
    kumpir tarifi çok güzel, deneyeceğimdir ilk fırsatta.
    tarif için ablana, bize ulaştırdığın içinde sana teşekkürü bir borç biliriz. Borcumuzu lama puanlarıyla ödesek oluyormu? :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bakim didim yeni yazı yok en iyisi öpim :D Mucx

    YanıtlaSil
  11. Bercete ve Pinar,
    Oncelikle evlerinize hosgeldiniz diyorum :)

    Bercesteeeeeee,
    Kilic kullanmiyorum baska metotlarim var sekerim,
    Operim :D

    Klubeli Pinarcim,
    Bir hayir duan yeter sekerim. Lama puanlarini orda burda dagit ,borc ode diye vermiyoruz heralde yani diii mi,tutumlu olalim :D

    Vecihe,
    Internetim yoktu o yuzden yenileyememistim bacim, simdi yeniliyorum mutlu oldun mu ? :P
    Ben de optum seni...

    Guzel bir hafta diliyorum herkese, mutlu haberlerle dolu...

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)