7 Kasım 2006 Salı

Gercek yasiniz kac?

Genel olarak testleri anketleri severim ,sorulari bana hitap ettigi muddetce:)Sizlerle paylasmak istedigim bu testi bugun Bay Lama'ya arkadasi gondermis. Sorular,yorumlar ve sonuclar cok mantikli. Fiziksel, sosyal, psikolojik konularda sorular sorup gercek yasinizi soyluyor...Dunyaca unlu,gurur kaynagimiz Cerrahi Mehmet Oz'un de imzasi var zaten mantiksiz olmasini bekleyemeyiz.
Test icin hic beklemeyin hemen tiklayin

kisa ve carpici baska bir anket de burada!!!

Bay Lama,Bayan Lama'dan 5 yas genc cikti :))) Bu demek oluyor ki
a)Bayan Lama, Bay Lama'ya cok iyi bakmis....
b)Bayan Lama'nin daha az is yapmasi gerekiyor...
c)Bay Lamanin daha cok is yapmasi gerekiyor...
d) Hepsi!

Bu ozel ankete katiliminizi ve gercek yasinizi ogrenmeyi merakla bekliyorum!
Saglikli genc gunler :)))

not1: Ben nerdeyse takvim yasimla ayni ciktim cok sukur,bay Lama'dan yasliyim diye endiselenmeyin sakin :)

not2: Testte mail adresi istiyor diye endiselenmeyin. Gercek adresinizi vermek istemiyorsaniz uydurun bir adres sorun olmuyor:) Ben denedim, tecrube ile sabit :P

13 yorum:

  1. Bu sifre e-mail adresi istiyor, spam mail yollayabilirler diye ben yapmadim, kizma olur mu !

    YanıtlaSil
  2. Yorumunu gorunce hemen yazinin snuna eklme yaptim debiger ginalik kekliiiim:)
    Bu testin sonuclari test bitince yaziyor hemen ekranda, mail filan gelmiyor. Mail adresi formalite yani :)
    Arti benim de bay lamanin (internet ortamina hic ama hic guvenmez kendileri) da uyduruk mail adreslerimiz var, boyle cok guvenemedigimiz durumlarda onlari kullaniyoruz. Tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Kil bir test oldugu kesin. Binbir zorlukla (araba kullanmadigim halde hee kullaniyorum dedim, lens takmadigim, gozlugum var oldugu halde ona da he dedim, kollestrol falan nafile, nabiz saymaca yaptik...) testi tamamladim. Accicik fark cikti gercek yasimla bu zimbirtinin hesapladigi arasinda, o da idmandan dolayi dedi. Thai Chi onerdi, onceki sene gidiyordum ona da simdi karar verdim bu testi hazirlayanlar icin aikido ogrenecegim, bu ne yaaa... Oneriniz icin tesekkurler ancak ben bir daha bu amcalardan test almayayim :)

    YanıtlaSil
  4. Allah'tan umit kesilmez, birgun senin dahi kusur bulmadan egenecegin birsey bulacagimdir insAaaalllah :)
    not:ben de cok egzersiz yapamadiigm icin anidne 3.4 yas yaslandim ,yoksa citir olcektim :P

    imza: umitvar Lama

    YanıtlaSil
  5. bende tam yasimda ciktim,halbuki daha yasli cikarim zannediyordum,beni saglikli buldu bu test aam dedi kilo ver:)walla cok vakit aliyor lamacim,senin hatirin olmazsa yapilmazdi:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de gecen gun Yahoo'nun yaninda reklamini gorup yapmistim bunu, azicik genc ciktim. Ama korktum sonuca bakmadan once, zaten yaslaniyorum diye takmisim kafaya bir de yasli ciksaydim halim yamandi :) Optum!

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel iste Hulya, ne eksik ne fazla :)
    Hatirimi kirmadigin icin cok sagol.Benim amacim sizlere faideli olmakti, sizleri yormak degil :P

    Pinarciim,
    Testin sonucundan cok mesut olmussun bu biraz daha genclestirmistir seni ,zuper!

    YanıtlaSil
  8. Ben geçtiğimiz aylarda yapmıştım çok kiloooonnnnn var diye bağırdı bana,bende biliyoruuummmmm yakında vereceğiiiiimmmm dedim.Bu kadar yani,sevgiyle kalın lama kardeş.

    Unutmadan artık gözükmüyorsun, bilmeden dilimiz kalemimiz sürçmüşse tarafından affola.

    YanıtlaSil
  9. Lama,ben olduğumdan daha genç çıktım.Halbuki,geçen sene eve gelen döşemeci bana H.Beyin annesi misiniz? demişti.Tamam saçlarım çok genç yaşta beyazlaşmaya başladı,boyamayı reddediyorum,üstelik herkes bana yakıştığını söylüyor,H.de boyamamı istemiyor.Ama o kadar da değil.Halbuki kendisine baksa,eşimin ilkokul sınıf arkadaşıymış,dedesi gibiydi...Mutlu olduk efendim sayenizde.....

    YanıtlaSil
  10. Slm testi uygulamadan önce yorumu yazayım dedim,kimbilir sonuç yorum yazdırmayacak kadar feci çıkrsa :))) diye...Kendinize iyi bakın.Sevgiyle,maviyle,afiyetle kalın.....

    YanıtlaSil
  11. Gul bacim,
    O nasil soz? Senin tatli dilin kalemin surcmedi.Boyle dusunmene sebep oldugum icin agzma biber sureyim istersen.. Ama kiyamazsin Lama'ya degil mi:)
    Bu aralar miskin bir lamayim ihmal ediyorum bircok seyi,kusur bakmayiniz...

    Munevver Ablaciiim,
    Cok tatlisiniz ya:)Bu gidisle Tu tu tu stoklarimi sayenizde tuketecegim, rica ederim iktisatli olmaliyim ;)
    Beyaz sac bence cok karizmatik oluyor,ben de de var 4 tane filan :)Haddim degil ama boyamamaniz da bence cok guzel,dogallik her zaman makbuldur degil mi?
    Yas ile ilgili gaflar geliyor herkesin basina... Benim de da tersi durum oluyordu gecen seneye kadar, lise ogrencisi muamelesi yapanlar olmustu, yuksek lisans ogrencisi idim! evelenince yaslandik heralde hehe:)

    Bu testten menun kalan birilerinin olmasina sevindigimi belirtmeden edemiciim )

    Hosgeldin Ayda,
    testten sonra da yorumunu bekliyorum ;)
    Ben de sana sevgi,afiyet ve mor diliyorum :) Mor favoru rengimdir de :)))

    Herkese mutlu bir gun ,aksam diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. YAAAAAAAA LAMACIM OPCEM SENI GUZELIM YAAAAAAAAAAA :) YA BU TESTI GONDERMISIN ALLAH SENDEN RAZI OLSUN :) GECENIN BI VAKTI GORDUM, YAPTIM, TAM 4 (DORT) YAS GENC CIKTI REAL YASIM :))))))))))SEVINDIRIK OTESI BI DURUM OLDUM :) AMA GECENIN BI YARISI. SIMDI YATCAM UYUYCAM, INSAALLAH SABAH KALKTIGIMDA DA BU KADAR MUTLU VE MORALLI OLURUM :))) bazi sabahlar gudubet kalkabiliyom da :P niye buyuk harfle yaziyon kardesim ya diyebilirsin, sevindirik oldum hani, bagiriyom farkina varmadan :P TENK U TENK U TENK U :))) BUYUK GURME , TENK U :))
    LAY LAY LOM :)

    sumeyra

    PS: benim test super gecti de kizlar yani, o bakimdan ..hani nazar etmeyin noolur, sigara alkol almayin miniven kullanin sizin de olur :P
    PS: LAY LAY LOM :)))

    YanıtlaSil
  13. Sumeyra Hanim,
    bu nesenizin gece,gunduz tum gun,tum hafta hatta ve hatta tum onur surmesini temenni ederiz efenim...

    Mutlu olmaniz bizim en buyuk hedefr, en buyu sebeb-i saadetimizdir sayin Halk:)

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)