21 Kasım 2011 Pazartesi

Google nine

Yazinin gorseli olarak Lama'nin kizi, Kedi Kiz olmus!
Kedi kamuflajli olsa da , Zeynepiko ilk kez "tamamiyla" huzurunuzdaydi!
  • kafam güzel google amca ne yapsam :  Tovbe tovbe... geride kanit birakmasaydin be kardesim!
  • silikon kek kalibi bulasik makinesina girer mi : girer ama cok temiz cikmayabilir, o yuzden elde yikansa daha iyi olur
  • limonlu sorbe etle yenirmi: oncelikle "yenir mi" yazilmaliydi, soru eki mi ayri yazilir. istiyorsan yenir neden yenmesin, yemek konusunda kuralciliga karsiyim sahsen!
  • bir kagit olsun üzerinde iyiki dogdun fatmanur abla yazsin:  ihtiyacin olanlar bir kagit ve kalem. Sonrasinda istedigni yazabilirsin! Mucizevi cozum ,degil mi?
  • "samsun köftesi" : ozel bir koftemiz var mi bilmiyorum, pide versek olur mu?
  • marul ip:  yorum yapamadim, nassil yaaaani?
  • baklava tarifi gösterirmisin : gosteririm canim da , once yazim hatalarini duzeltelim, soru eki mi ayri yazilir! en kolayindan baklava da burda 
  • türküyede lama : ben su anda Amerika'dayim , beklersen gelirim TURKIYE'ye! (zeynep henuz yazma bilmiyor yoksa suphelenirdim o mu yapti bu aramayi ,keza Turkuye deyip duruyor kendisi!)
  • lamalarin yemekleri :  Sahsen, damagima hitap eden ve gozume hos gelen herseyi yerim
(google duzeltmis: Bunu mu demek istediniz? lazlarin yemekleri  )
(isguzar google yine duzeltmis Bunu mu demek istediniz? kozlenmis kirmizi biberli mantar salatasi  )
  • elma yiyince acikiyorum :e yeme acikma oyleyse, bak bana hic yiyor muyum!
  • kirmizi lahanali pasta: yok artik, kekini yaptim da,pastasi da olmaz ama! olur mu yoksaa??
  • adana'nin a'si edirne'nin e'si : domodossolo'nun d'si :)
  • mezgit al evine tez gel git gibi sözler:  bu sozu hic duymadim ama kafiye acisindan " al mezgit, eve tez git!" daha uygun olur kanaatindeyim :))
  •  türlünün ingilizce anlatimi :  Henuz Turkce'sini bile vermedim ama haklisin yazmak lazim, cok severim sahsen!
  •  iyi asure tarifi:  Askol iyi de laf mi , odul kazanmisi var burada!
Mutlu , guzel bir hafta sonu diliyorum!

9 yorum:

  1. :))Döktürmüşsün yine:))Mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. Zeynep'cim,
    yazi kendi kendini imha edince pardon, yayinlayinca geri kaldirmistim, yorumun da gizlenmisti kusura bakma.
    Iyi haftalar dileyelim!

    YanıtlaSil
  3. ah gogıl emmi ahh:)
    puhahahha:))
    döktürmüşün lama hatun:)
    zeynepiko pek tatlı maşallahh:)

    YanıtlaSil
  4. Anasina bak kizini al, olmamis ama, bu kiz kedi olmus cikmis Lama'cim.

    YanıtlaSil
  5. Masallah zeynep'e coktatli olmus :)

    YanıtlaSil
  6. lamacımm...
    bu nee hoşşş birr postt böylee:)
    yerim yerim bem o zeynepiko prensessini...:)))
    ennn sevimmli prenses kedicik olmuşş buu gülümm...
    :))
    ısırmakk istiyorum o yanacıkları benn...
    :))
    ıhhöömm...
    ayrıcana daa,,,
    oo güzelimmm koltukşlarımı karpuzzvarii kabartanneşsizz güzelliklteki yorumunuzu,aldımm öptümm,gönlümünnn en güzell köşesine yerleştirdimm canısı...
    :)))
    sevindirikk bi hallerde ağzımm kulaklarımda,dolanır dururum deli divanee misali..:))
    saolll waroll lamam..
    iyi ki tanıdım seni benn yahuuu..
    :))
    enn güzel,e emanett ol canısı..
    öpüldünüzz lamam,ve kınalı kuzusuu zeynepikoo:))

    YanıtlaSil
  7. Aysegul,
    tum yorumlar essiz guzelliktedir,hangi yorumu kastettin sekerim?

    YanıtlaSil
  8. ehehheheeehhee.....süpersin lamam...

    ağzına sağlık.bende uzun zamandır bakmıyorum benden neler çıkar acaba...bana garip sorularla giren pek yok aslında ismimle giriyolar..benden malzeme çıkmaz:))çıksada az bende gülsem:)

    YanıtlaSil
  9. zeynep hanimi birde kedisiz halini goreydik daha iyi olurdu :) boylede sirin ama Allah bagislasin canim.

    ben bu gogil olayini anlamadim af buyur :D

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)