18 Nisan 2020 Cumartesi

Üç renkli pilav




Rengi ile gözleri, lezzeti ile serotonin seviyelerinizi bayram ettirecek :) Yanında salata ile öğün kurtarmaz mı sizce?

Masterchef programında Hazer Şef benzer bir pilav yapmıştı. Tam tarifini bulamadım, olsun ne olacak, kendi usulümüzle yaparız :)

Hepsi ayrı ayrı tencerelerde pişirilip birleştirilebilir elbette ama ben tencere kirletmemek için farklı bir yöntem uyguladım :)


Tek kişilik servis de mümkün
2 bardak pirinç
3 bardak kaynar su
Sarı için:
1 kaşık zerdeçal (ince rendelenmiş havuç da renk ve tat katabilir , aklınızda bulunsun)
Kırmızı için:
1 rendelenmiş domates
1 kaşık ev yapımı domates salça
Üstü için
1 kase kavrulmuş kıyma

Yeşil için ince kıyılmış dereotu katanlar olmuş. Sıcak yemeğe yakıştıramadım artı yeşil sevmez miniğin 'ıyk'larına maruz kalmamak için sade bıraktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)